خبرگزاری کار ایران

فرماندار تالش :

اقدامات موثر در دوران پسا کرونا باید انجام شود

asdasd
کد خبر : ۹۰۱۲۱۱

فرماندار تالش گفت: اقدامات موثر در دوران پسا کرونا باید صورت گیرد.

به گزارش ایلنا از تالش،سید عیسی مهدوی در جلسه تاثیرات شیوع کرونا ویروس بر ابعاد مختلف اجتماعی فرهنگی و تبعات پسا کرونا بر زندگی اجتماعی با حضور علی درمانی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار و مسعود شفیقیان  بخشدار مرکزی و مسئولین ذیربط که در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد ، اظهارکرد : مدتی است ویروس کرونا تمام دنیا را درگیر کرده و در این مدت پزشکان، پرستاران و کادر درمانی در راستای مقابله با این بیماری منحوس زحمات زیادی کشیدند.

فرماندار تالش با بیان اینکه مردم و مسئولان قدردان زحمات عزیزان مجموعه بهداشت و درمان هستند، افزود: ایثار و از خودگذشتگی های پزشکان، پرستاران و کادر درمانی در اذهان می ماند و پاک نمی شود.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان تالش نیز پرستاران، پزشکان و کادر درمانی شبانه روزی پای کار بودند، تصریح کرد: اقدامات عزیزانی که در مراکز بهداشتی و درمانی تالش به مردم خدمات ارائه دادند و در راستای مبارزه با کرونا ویروس گام برداشتند، قابل تجلیل و قدردانی است.

مهدوی با بیان اینکه کرونا ویروس همه ابعاد اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و ... جوامع را تحت تاثیر قرار داده است،گفت: در دوران کرونا همه مشغول اند بیماری را به زانو در بیارند ولی در دوران پسا کرونا با آسیب های مختلفی اقشار مختلف مردم مواجه خواهند بود.

عالی ترین نماینده دولت در تالش با اشاره به اینکه کرونا ویروس فاصله طبقاتی را به هم زد و همه مردم در معرض آسیب اند،خاطرنشان کرد: در همه ابعاد این بیماری منحوس قربانی داشته و بخش های مختلف را تحت تاثیر خود قرار داده است.

وی با بیان اینکه پسا کرونا کمتر از خود دوران کرونا نیست،افزود: برای دوران پسا کرونا یک سری برنامه ریزی ها لازم است.

مهدوی به طرح مواسات و کمک مومنانه اشاره کرد و گفت: این طرح پیشنهاد بسیار خوبی از سوی مقام معظم رهبری بود و تا حدودی مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را حل می کند که باید این امر به غیر از ایام ماه رمضان در سایر ایام نیز ادامه داشته باشد.

این مقام مسئول اضافه کرد: خیرین و افرادی که توانایی مالی دارند باید در این امر خیر و خداپسندانه سهیم باشند و به یاری افراد نیازمند جامعه بشتابند.

وی با اشاره به اینکه برای حل مشکلات فرهنگی و آسیب های روانی و اجتماعی نهادهای مرتبط باید ورود کنند، افزود: شناسایی افراد و خانواده های که از کرونا ویروس، آسیب اجتماعی و روانی دیده اند باید توسط دستگاه های مربوطه در اولویت باشد.

مهدوی با بیان اینکه هر چه از دستمان بر می آید باید انجام دهیم تا این آسیب ها و مشکلات به حداقل برسد،گفت: آسیب های روانی، اجتماعی و فرهنگی ناشی از کرونا ویروس را باید تخصصی ورود کنیم تا این آسیب ها و مشکلات به حداقل برسد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز