خبرگزاری کار ایران

در قالب پویش مهربانی پهلوانان انجام شد؛

توزیع ١١٠ بسته حمایت غذایی توسط پهلوانان و قهرمانان نیشابوری

asdasd
کد خبر : ۹۰۰۴۲۱

١١٠ بسته حمایت غذایی توسط پهلوانان و قهرمانان نیشابوری بین اقشار آسیب پذیر ‌این شهرستان توزیع شد.

 به گزارش خبرنگار از نیشابور، ورزشکاران و قهرمانان نیشابوری این بار افتخاری دیگر آفریدند؛ چندی پیش جمعی از ورزشکاران در کنار یکدیگر جمع شدند تا در این برهه زمانی که همه درگیر بیماری کووید ۱۹ هستند و زندگی افراد را به چالش کشیده است برای قشر کم درآمد جامعه و حمایت از خانواده‌های آسیب دیده با پویش مهربانی پهلوانان به سرپرستی پهلوان کشتی کشور امین رشیدلمیر به جمع آوری کمک های مردمی جهت تهیه بسته‌های حمایت غذایی همت ورزیدند تا بتوانند با یاری یکدیگر گوشه ای از درد افراد آسیب‌پذیر جامعه بکاهند. 

سرپرست این پویش ورزشی و پهلوان کشتی ایران در گفتگو با خبرنگار ایلنا گفت: در کشور و فرهنگ ما یکی از آئین و رسوم هایی که داریم و این افتخار را تمام ایرانی ها دارند واژه دستگیری است، دستگیری در حوزه های مختلف معنای خاص خود و شکل های گوناگونی دارد. آنچه در فرهنگ ما ثبت شده ایرانی‌ها انسان‌هایی بامنش، با دل هایی بزرگ و افکاری باز هستند. 

 امین رشیدلمیر افزود: متأسفانه اکنون در کشورمان شاهد نابسامانی اوضاعی هستیم که با آن مواجه شده ایم از طرفی این ویروس منحوس کرونا تمام شیرازه دنیا را به هم ریخته و ایران هم متأثر از همه دنیا مدتی درگیر آن است. تمام مشاغل، بسیاری از مردم که به صورت روزمزد امرار معاش می کنند درگیر شدند. بسیاری هم مجبور شدند برای حفظ جان خود، اطرافیانشان و همشهریان در خانه بمانند از طرفی هم هیچ حمایتی از هیچ کجا دریافت نمی کنند و تأمین مالی نمی شوند تا امور معیشتی خانواده را بگذرانند این‌ها همه دردهای پنهان بزرگی است.

پهلوان رشیدلمیر در خصوص هدف از راه اندازی این پویش گفت: خوشبختانه پویش های زیادی در سراسر کشور شکل گرفته است به خصوص قشر ورزشکار که به حق هم، توقع از این قشر زیاد است، از این رو چندی پیش یکی از قهرمانان کاراته امیر قاسم آبادی پیشنهادی را به بنده دادند و ما هم با کمال میل از این طرح استقبال کردیم تصمیم گرفتیم پویش مهربانی پهلوانان را راه بیاندازیم اگرچه از نظر بنده ما کار خاصی انجام نمی دهیم بلکه فقط در حال انجام یکی از وظایف اجتماعی و اخلاقی خود هستیم. 

وی اظهار داشت: این پویش مختص ورزشکاران بود اما از خیران نیک اندیش جامعه نیز کمک خیرخواهانه دریافت کردیم؛ اقشار و صنوف مختلف، حتی افرادی که نمی‌شناسم تماس گرفتند اقلام مصرفی روزانه و... را برعهده گرفتند.

وی با تشکر از جامعه پزشکان، پرستاران، کادر درمانی بیان کرد: درود می‌فرستیم به شرف، روحیه بالا و از خود گذشتگی این عزیزان که معنای از خود گذشتگی و پهلوانی را نشان دادند، درود ویژه به روح بلند شهدای سلامت، عزیزانی که به خاطر حفظ جان هموطنانشان شهید شدند و اکنون در کنار خانواده‌هایشان نیستند. 

وی اعلام کرد: توانستیم با یاری خیرین نیک اندیش ١١٠ بسته حمایت غذایی به ارزش ۶۵ میلیون ریال تهیه و از صبح امروز با همکاری قهرمانان ورزشی شروع به توزیع بسته های حمایتی بین خانواده های آسیب دیده از بیماری کرونا و محرومین شدیم. 

قهرمان کشوری کاراته و مدیر مالی این پویش نیز گفت: همانطور که تا کنون در کنار یکدیگر و مراقب هم بوده ایم این روزها، روزهای سختی است اگر بخواهیم از این برهه تاریخی به سلامت عبور کنیم نیاز به یکدلی و همدلی بیشتری داریم باید کمی بیشتر به فکر هم باشیم و از خود گذشتگی داشته باشیم اگر غیر از این باشد قطعاً برخی افراد جامعه آسیب‌های جدی خواهند دید.

امیر قاسم آبادی در ادامه افزود: با تشکیل این پویش متوجه شدیم مردم نیک اندیش شهرمان همیشه در تلاش کمک به هم نوع خود هستند، هنگام جمع آوری کمک ها، مردم عزیز بدون هیچ چشم داشت و سؤالی کمک های مالی را در حد توان خود واریز می‌ نمودند.

وی در پایان اعلام کرد: تشکر می‌کنیم از تمام عزیزانی که ما را در این امر مهم یاری رساندند و در کنارمان بودند، امیدواریم توانسته باشیم گوشه کوچکی از دردهای پنهان همشهریان عزیزمان را التیام بخشیده باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز