خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی بردسکن به ایلنا خبر داد:

کاهش 95 درصدی وقوع سرقت‌ها و تصادفات در بردسکن

asdasd
کد خبر : ۸۹۸۰۵۴

فرمانده انتظامی بردسکن گفت: وقوع سرقت ها و تصادفات درایام تعطیلات نوروزی نسبت به مدت مشابه سال قبل 95 درصد کاهش داشت.

سرهنگ عباس نظافتی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا گفت: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی شاهد کاهش 95 درصدی وقوع سرقت ها و تصادفات در حوزه استحفاظی این شهرستان بودیم.

وی به نقش خبرنگاران در آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به موقع در پیشگیری از ویروس کرونا در شهرستان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه خانواده ها و اصناف به پروتکل های ابلاغی ستاد ملی مبارزه با کرونا عمل و با ماندن در خانه به عوامل اجرایی ستاد پیشگیری و کنترل این ویروس در شهرستان کمک کردند.

وی از مردم خواست این همکاری کماکان ادامه داشته باشد تا بتوانیم در آینده نه چندان دور جشن برگزاری شکست کرونا را در شهرستان برگزار کنیم.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر نامگذاری سال به عنوان جهش تولید گفت: پلیس با تمام توان حمایت همه جانبه خود را از تولیدکنندگان اعلام و در راستای تحقق بخشیدن به رونق و جهش تولید با هر گونه ناامنی در حوزه تولید برخورد و وارد عمل خواهد شد.

فرمانده انتظامی بردسکن یکی از برنامه ها و رویکرد نیروی انتظامی در سال جاری را بحث پلیس هوشمند اعلام کرد و گفت: با توجه به دستورالعمل های ابلاغی پلیس طوری عمل خواهد کرد که نیروهایی در تراز انقلاب و با تکمیل تجهیزات در آینده نزدیک خودش را به پلیس هوشمند مجهز کند.

سرهنگ نظافتی برخورد قاطع با برهم زنندگان نظم و امنیت ، شناسایی و دستگیری سارقین سابقه دار و قاچاقچیان مواد مخدر و برخورد با قاچاقچیان کالاهای قاچاق همانند سال های گذشته را از دیگر برنامه های اولویت دار پلیس در سال جاری نیز بیان کرد.

وی از پلمب بیش از 30 واحد و صدور اخطاریه به بیش از220 واحد صنفی متخلف در راستای طرح فاصله گذاری اجتماعی در این شهرستان خبرداد و گفت: نیروی انتظامی با تمام توان خود در ایام تعطیلات نوروزی علاوه براستقرار در محورهای مواصلاتی شهرستان دردو ایستگاه بازرسی درونه و ورودی شهر بردسکن همکاری لازم را در کنار بسیج و هلال احمر نسبت به تب سنجی و ضدعفونی خودروهای عبوری انجام داد و در روز 13 فروردین ماه نیز بیش از 220 خودرو متخلف اعمال قانون شدند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز