خبرگزاری کار ایران

ممنوعیت انجام عمل‌های زیبایی و غیرضروری در کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۸۹۷۶۶۱

رییس سازمان نظام پزشکی کرمانشاه گفت : انجام عمل‌های زیبایی و غیرضروری در این استان تا اطلاع بعدی ممنوع است.

به گزارش  خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ،محمد باقر حیدری رییس سازمان نظام پزشکی کرمانشاه گفت : براساس تصمیم دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به منظور جلوگیری از انتقال بیماری کرونا تنها باید جراحی‌های اورژانسی توسط مطب‌ها و درمانگاه‌ها انجام شود.

حیدری افزود  : همچنین دندان پزشکی‌های سطح استان نیز موظف شده اند که تنها بیماران اورژانسی را پذیرش کنند و از انجام درمان‌های غیرضروری بپرهیزند.

وی تصریح کرد : همچنین چشم پزشکی‌ها نیز موظف شده اند که تنها عمل‌های ضروری را انجام دهند و از پذیرش بیمارانی غیراورژانسی بپرهیزند.

حیدری با تاکید بر اینکه تمام کلینیک‌های ۲۴ ساعته و مربوط به دانشگاه علوم پزشکی فعال هستند، گفت: مطب‌هایی همچون بیماری‌های داخلی، عفونی، زنان، اطفال و ریه باید در این ایام باز باشند و به مردم خدمات دهی کنند.

حیدری اضافه کرد :  همچنین پزشکان موظف شده اند که از تجمع بیماران در مطب‌ها جلوگیری کنند و براساس نوبت و زمان بندی پذیرای بیماران خود باشند.

رییس سازمان نظام پزشکی کرمانشاه با تاکید بر اینکه از امروز بیش از ۹۰ مطب کرمانشاه باز هستند، گفت: مطب‌های پزشکی تنها بیمارانی را پذیرش می‌کنند که زمان مراجعه به مطب ماسک داشته باشند .

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز