خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل سازمان فردوس‌های مشهد خبر داد:

انجام غسل و کفن اموات کرونایی توسط پرسنل سازمان آرامستان‌ها انجام می‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۸۹۷۳۹۱

مدیر عامل سازمان فردوس‌های مشهد با اشاره به همکاری موقت طلاب جهادی در امر تغسیل و تکفین اموات کرونایی گفت: کلیه امور از اوائل فروردین ماه به طور کامل توسط پرسنل سازمان انجام می پذیرد.

به گزارش ایلنا از مشهد، حجت الاسلام مهدوی دامغانی در این خصوص گفت: از روزهای آخر اسفند ماه سال گذشته با حضور این طلاب جهت انجام تغسیل اموات کرونایی و با خط شکنی که توسط آنها صورت گرفت این امر در کنار پرسنل غسال سازمان شروع شد و بعد از چند روز در اوایل فروردین ماه و با توجه به اتمام همکاری با قرارگاه جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی، در حال حاضر کلیه امور تغسیل و تکفین توسط غسالان سازمان صورت می پذیرد. 

وی در خصوص تجهیزات مورد استفاده جهت رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ سلامت پرسنل گفت: برای کلیه پرسنل ملزومات لازم اعم از ماسک،دستکش،کلاه،شیلد محافظ صورت و کفش بطور روزانه تحویل شده و بعد از هر تغسیل کلیه پرسنل ضدعفونی می‌شوند و تاکنون نیز طی دو مرحله در طرح پایش سلامت، مورد غربالگری قرار گرفته اند. 

حجت الاسلام مهدوی دامغانی در خصوص محل تغسیل و تدفین اموات کرونایی گفت: به جهت رعایت نکات بهداشتی و با تمهیدات در نظر گرفته شده از ابتدای امسال کلیه اموات کرونایی در آرامستان بهشت رضوان تغسیل و تکفین شده و در محل مورد نظر بازماندگان متوفی تدفین انجام می پذیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز