خبرگزاری کار ایران

نصری خبر داد:

بیمارستان علامه بهلول گناباد میزبان پرچم متبرک امام رضا(ع)

asdasd
کد خبر : ۸۹۳۹۷۸

مسئول کانون خادمیاران آستان قدس رضوی شهرستان گناباد گفت: خادمان آستان قدس رضوی با عطر پرچم متبرک حضرت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا (ع) ، قرائت صلوات خاصه و مداحی حال و هوایی معنوی به پرسنل و بیماران علامه بهلول گناباد هدیه کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از گناباد، حجت نصیری در این خصوص گفت : خادمیاران آستان قدس رضوی به پاس قدردانی و عرض خدا قوت به سربازان خط مقدم دفاع از سلامتی مردم، کادر درمانی و پرسنل بیمارستان علامه بهلول ،کادر بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی که این روزها برای مبارزه با ویروس کرونا از هیچ تلاشی دریغ نمی ورزند با عطر پرچم متبرک حضرت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا (ع) ، قرائت صلوات خاصه و مداحی حال و هوایی معنوی به پرسنل و بیماران هدیه کردند.

وی تصریح کرد: این برنامه که با همکاری کانون خادمیاران رضوی گناباد برگزار شد، پرسنل و بیماران این بیمارستان را با توزیع 1000 پرس غذای متبرک مهمان امام مهربانی ها قرار دادند.

نصیری گفت :خادمان آستان قدس رضوی با اهدای لوح منقشی به نام علی‌ ابن‌ موسی‌ الرضا(ع) به مادر نوزاد 35 روزه‌ کرونایی که از چند روز پیش در بیمارستان بستری بود، ضمن دلجویی از وی، برای نوزاد او و سایر بیماران بستری، دعای سلامتی کردند. 

مسئول کانون خادمیاران آستان قدس رضوی گناباد افزود: همچنین خادمان حرم رضوی با اهدا هدیه به یکی از پرسنل آزمایشگاه بیمارستان علامه بهلول گنابادی به مناسبت سالروز تولدشان، از تلاش‌های ایثارگرانه کادر درمانی قدردانی کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز