خبرگزاری کار ایران

سردار قنبری خبر داد:

کشف محموله سنگین مواد مخدر در خاش/ 3 نفر از اعضای باند دستگیر شدند

asdasd
کد خبر : ۸۹۲۸۵۱

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف 3 تن و 250 کیلو گرم مواد افیونی در شهرستان خاش خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار محمد قنبری گفت: تیم های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری ماموران انتظامی شهرستان خاش شب گذشته اعضای این باند مسلحانه را به صورت کاروانی با 5 دستگاه خودرو در حال جابجایی محوله سنگین مواد مخدر در محور "خاش- زاهدان" بودند شناسایی و تحت نظر گرفتند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: در این عملیات ، 3 نفر از اعضای این باند زمین گیر و بقیه اعضای باند با استفاده از تاریکی هوا و عوارض زمین ناشی از بارندگی اخیر به سمت ارتفاعات منطقه فرار کردند.

وی با اشاره به توقیف 5 دستگاه خودرو گفت: در پاکسازی از منطقه درگیری 3 تن و 250 کیلوگرم مواد مخدر شامل 2 تن و 700 کیلوگرم تریاک ، 100 کیلوگرم مرفین و 450 کیلوگرم شیشه ،2 قبضه سلاح کلاش، 2 عدد سینه خشاب و 9 تیغه خشاب کلاش حاوی 220 تیر جنگی کشف شد.

سردار قنبری با اشاره ادامه تحقیقات برای دستگیری اعضای فراری این باند قاچاق افزود: در این زمینه از ابتدای امسال تا کنون در این 12 روز در مجموع کارکنان انتظامی استان سیستان و بلوچستان در چند عملیات که اکثر آنها با درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ همراه بوده در مجموع 7 تن و 500 کیلوگرم  مواد مخدر و تعداد زیادی سلاح و مهمات کشف کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز