خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرمانداری شهرستان البرز:

اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی با تعامل همه جانبه امکان پذیر است

asdasd
کد خبر : ۸۹۲۳۲۱

سرپرست فرمانداری شهرستان البرز گفت: اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی نیازمند همکاری همه جانبه است و برای پیشرفت صحیح این طرح از ظرفیت سایر دستگاه‌ها نیز استفاده خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، محمد نصیری در جلسه ستاد مقابله با کرونای البرز اظهار کرد: با توجه به فشار کار بالا در فرمانداری، صنعت و معدن، شبکه بهداشت، اتاق اصناف، نیروی انتظامی و شورای تامین این شهرستان، برای پیشبرد کارها و اجرای صحیح طرح فاصله گذاری اجتماعی باید از توانمندی و ظرفیت‌های موجود سایر ادارات نیز استفاده کنیم.

سرپرست فرمانداری البرز اضافه کرد: هم اکنون سه نقطه این شهرستان تحت کنترل و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی قرار دارد که به صورت شبانه‌روزی به مورد اجرا گذاشته شده و برای تامین نیروی لازم نیز از کارکنان دستگاه‌ها در کنار پلیس استفاده خواهیم کرد.

نصیری یادآور شد: با توجه به شیوع بیماری کرونا باید به گونه ای عمل کنیم تا با اجرای چنین طرح هایی شاهد کاهش محسوس مبتلایان به این بیماری باشیم.

وی بیان کرد: با توجه به در پیش بودن روز طبیعت (سیزده بدر) شهروندان را باید بیش از گذشته به خطر خروج از منازل خود آگاه کرد تا با ماندن در خانه خطر بزرگی همچون ابتلا به ویروس کرونا را به جان نخرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز