خبرگزاری کار ایران

تاجمیر به ایلنا خبر داد:

دولت برای کسب وکارهای آسیب دیده بسته تشویقی تدارک دیده است

asdasd
کد خبر : ۸۸۹۷۴۸

فرماندار و رئیس ستاد مدیریت بیماری کرونا شاهین شهر گفت: دولت مشوق‌های لازم جهت کسب و کارهایی که به واسطه ویروس کرونا آسیب دیده اند را در نظر گرفته و در این زمینه جای نگرانی وجود ندارد.

اسفندیار تاجمیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار کرد: شهروندان شهرستان با خودارزیابی و ثبت شرح حال خود در سامانه salamat.gov.ir برای شکست ویروس کرونا همکاری کنند.

فرماندار شاهین شهر ادامه داد: شهروندان با پاسخ درست به پرسش‌های مطرح شده در سامانه برای تسریع در شناسایی و غربالگری بیماران مبتلا به ویروس کرونا کمک کنند.

وی بیان کرد: شاهین شهر یکی از شهرستان‌های موفق در ثبت خودارزیابی محسوب شده و پیشرفت مرکز بهداشت شهرستان را با حمایت ستاد مدیریت کرونای شهرستان از رتبه یکی به آخر مانده به رتبه هفتم استان ارتقا داده است.

تاجمیری تصریح کرد: کارشناسان مراکز بهداشت در شهرها و روستاهای شهرستان نیز به منظور بررسی وضعیت بالینی با افرادی که در این مراکز پرونده سلامت تشکیل داده‌اند تماس می‌گیرند و انتظار می‌رود شهروندان با کارشناسان همکاری و اطلاعات درست ارایه کنند.

وی یادآور شد: برقراری تماس تلفنی با شهروندان و راه‌اندازی سامانه برای ثبت خودارزیابی با هدف غربالگری، شناسایی بیماران و تسریع در درمان بیماران مبتلا به ویروس کرونا انجام شده است.

رئیس ستاد مدیریت بیماری کرونا در شهرستان گفت: ماندن در خانه مهمترین راهکار در شکست زنجیره انتقال ویروس کرونا است و از مردم درخواست می‌شود برای حفظ سلامت خود در خانه‌های‌شان بمانند.

وی با اشاره به شرایط اقتصادی موجود خاطر نشان کرد: دولت مشوق‌های لازم جهت کسب و کارهایی که به واسطه این ویروس آسیب دیده اند را در نظر گرفته و در این زمینه جای نگرانی وجود ندارد.

وی اضافه کرد: روابط عمومی فرمانداری شاهین شهر و میمه بنا بر ضرورت امر و کمک به بهبود فرآیند پیشگیری، شناسایی و حمایت از حقوق شهروندان و استفاده از نظرات جامعه نخبگان و جوانان شهرستان، سامانه پیامک الکترونیکی به شماره 30001370871695 در خصوص مبارزه با بیماری کرونا را راه اندازی کرده است.

راه‌اندازی سامانه پاسخگویی به مسایل بیماری کرونا این امکان فراهم شده است تا افراد از طریق این پانل الکترونیکی نظرات مردمی خود را در دوران کرونایی ثبت‌ کنند. مدت زمان بررسی اولیه نظرات و تشخیص قبول پیشنهادات آن ۴۸ساعت کاری خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز