خبرگزاری کار ایران

سعیدی به ایلنا خبرداد:

4 شهرستان جنوب استان کرمان گرفتار سیلاب هستند/ اهالی رودبار جنوب شب را در بالای پشت بام گذراندند

asdasd
کد خبر : ۸۸۹۵۹۴

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمان گفت: 4 شهرستان جنوب استان کرمان به شدت گرفتار سیلاب هستند و به امدادرسانی فوری نیاز دارند.

مجید سعیدی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا درباره آخرین وضعیت مناطق سیل زده جنوب استان کرمان در پی بارندگی روز گذشته، گفت: شهرستان‌های رودبار جنوب، کهنوج، قلعه گنج و ریگان با سیلاب و بالا آمدن آب رودخانه ها روبرو هستند ضمن اینکه شهر زهکلوت در جنوب استان کرمان نیز دچار آبگرفتگی شدید شده بود که شب گذشته مردم این منطقه را با لودر جابجا کردند و اسکان موقت دادند.

سعیدی افزود: برخی از مردم رودبار جنوب به دلیل بالا آمدن آب در این منطقه، شب گذشته را بر روی پشت بام‌ها گذراندند. جاده دسترسی به منطقه زهکلوت مسدود شده و دستگاه‌های اجرایی و امدادرسان در حال تلاش هستند تا راه دسترسی به این منطقه هرچه سریعتر بازگشایی شود.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمان با بیان اینکه آب در شهر زهکلوت فروکش کرده، افزود: برای این مناطق درخواست امداد هوایی شده است.

سعیدی با اشاره به اینکه در شهرستان ریگان ۳۰ روستا در محاصره سیلاب قرار دارند و در حال تلاش برای حل مشکلات این روستاییان نیز هستیم گفت: در شهرستان کهنوج نیز پل مسیر بندرعباس تخریب شده و در شهرستان قلعه گنج برخی منازل دچار آبگرفتگی شده و در تعدادی از روستاها آب و برق قطع شده است. 

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمان با بیان اینکه خوشبختانه با توجه به تمهیداتی که اندیشیده شده بود و همکاری مردم، تاکنون تلفات جانی نداشته‌ایم، گفت: فعلا در مرحله مقابله با سیل قرار داریم و برآورد خسارت بعد از این صورت می گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز