خبرگزاری کار ایران

با وجود هشدارهای پزشکی صورت گرفت؛

شهروندان قزوینی بی‌توجه به خطر کرونا در تدارک خرید میوه شب عید

asdasd
کد خبر : ۸۸۸۴۴۱

در روزهای شیوع ویروس کرونا و در حالی که تمامی پزشکان به ماندن در خانه و رعایت نکات بهداشتی از جمله فاصله افراد از یکدیگر توصیه می‌کنند، شهروندان قزوینی در صف طولانی از غرفه های توزیع میوه شب عید ایستاده اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، ازدحام و تشکیل صف و بی توجهی به نکات بهداشتی برای تهیه میوه با نرخ تنظیم بازار در غرفه‌های تعیین شده در قزوین، خطر انتقال کرونا را در این مکان‌ها افزایش داده است.

در برخی ازاین غرفه‌ها، جمعیت بدون رعایت نکات بهداشتی از جمله داشتن ماسک و دستکش و فاصله لازم برای گرفتن میوه در صف ایستاده اند.

این در حالی است که پزشکان و مسئولان درمانی بارها تاکید کرده اند رعایت فاصله مناسب از افراد و داشتن ماسک و دستکش برای حضور در مکان‌های شلوغ باید برای پیشگیری از کرونا مورد توجه قرار گیرد اما برخی افراد بدون توجه به این نکات در فکر تامین میوه شب عید هستند.

برپایی غرفه های توزیع میوه با نرخ مصوب ستاد تنظیم بازار در حالی است که به گفته معاون بازرسی سازمان صنعت،معدن و تجارت در این مکان ها مواد ضدعفونی کننده موجود بوده و از غرفه داران خواسته شده تا با نصب بنر در خصوص رعایت نکات بهداشتی و حفظ فاصله لازم، از شهروندان بخواهند تا این مسائل را برای پیشگیری از کرونا رعایت کنند، موضوعی که تاکنون از سوی مردم رعایت نشده است.

توزیع میوه شب عید در استان قزوین با برپایی ۵۲ غرفه از ۲۷ اسفند آغاز شده و تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه خواهد داشت.

در غرفه های توزیع میوه ستاد تنظیم بازار، پرتقال با قیمت پنج هزار و ۴۰۰ تومان و سیب نیز با قیمت ۶ هزار تومان عرضه در حال عرضه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز