خبرگزاری کار ایران

سرپرست مرکز فوریت‌های پزشکی استان:

چهارشنبه آخر سال در قزوین 39 نفر را مصدوم کرد/کاهش مجروحان چهارشنبه سوری امسال

asdasd
کد خبر : ۸۸۷۸۳۶

در پی حوادث چهارشنبه آخر سال در استان قزوین ۳۹ تن مجروح شدند که برای درمان به بیمارستان‌های استان انتقال یافتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، علی فخار سلیمانی گفت: متأسفانه به‌رغم هشدارها و توصیه‌هایی که به شهروندان صورت گرفت تا چهارشنبه امسال به دلیل وضعیت شیوع ویروس کرونا از آتش بازی و ترقه بازی خودداری کنند اما عده‌ای همچنان بی احتیاطی کردند و سلامت خود را به خطر انداختند.

سرپرست مرکز فوریت‌های پزشکی استان تصریح کرد: البته در مجموع بسیاری از خانواده‌ها و شهروندان با ما همکاری کردند و در منزل ماندند که موجب شد حوادث کمتری داشته باشیم.

سلیمانی ادامه داد: تا ساعت یک بامداد تعداد ۳۹ نفر از شهروندان به دلیل استفاده از مواد محترقه دچار آسیب و جراحت شدند و برای درمان به بیمارستان ها اعزام شدند.

وی اظهار کرد: در حوادث شب گذشته ۳۹ نفر مجروح شدند که ۳۱ نفر دچار سوختگی و سه نفر دچار بریدگی و خراشیدگی شدند.

 این مسئول افزود: همچنین  ۲۱ نفر هم از ناحیه دست و ۳ نفر از ناحیه پا و ۸ نفر چشم و ۵ نفر هم از سایر نواحی دچار آسیب و جراحت شدند.

به گفته سرپرست مرکز فوریت‌های پزشکی استان، خوشبختانه حوادث چهارشنبه سوری امسال نسبت به سال قبل کاهش داشته و آسیب دیدگان نیز دچار هیچ نقص عضوی نشدند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز