خبرگزاری کار ایران

جاویدان اعلام کرد:

درب آرامستان‌های کرمانشاه پنجشنبه و جمعه بسته است

asdasd
کد خبر : ۸۸۷۷۱۵

کرمانشاه فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: درب آرامستان‌های کرمانشاه در پنجشنبه آخر سال (۲۹ اسفند) و همچنین روز جمعه (اول فروردین) توسط پلیس بسته و از تردد افراد به شکل پیاده و سواره جلوگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار علی اکبر جاویدان  فرمانده انتظامی کرمانشاه اظهار کرد: این تصمیم به خاطر پیشگیری از شیوع کرونا و حفظ سلامتی افراد اتخاذ و اجرا خواهد شد.

جاویدان ادامه داد: روزهای پنجشنبه و جمعه علاوه بر ممانعت از ورود انواع خودرو و وسایل نقلیه، از حضور اشخاص نیز در آرامستان‌های سطح استان جلوگیری خواهد شد.

جاویدان تصریح کرد: هفته گذشته و در جمعه غریبان نیز این طرح اجرا شد و خوشبختانه آحاد مختلف مردم با مسئولان و خصوصا پلیس همکاری خوبی داشتند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: همکاری خوب مردم با پلیس بیانگر اهتمامی است که آنها برای حفظ سلامتی خود و جامعه دارند و انتظار می رود همان رفتار را نیز در پنجشنبه پیش رو شاهد باشیم.

وی تصریح کرد: اکنون که در حال گذراندن پیک بیماری کرونا هستیم می طلبد همه اقشار جامعه مصمم‌تر از گذشته به مقابله با این ویروس پرداخته و بهترین روش مقابله نیز در خانه ماندن و پرهیز از حضور در تجمعات عمومی است.

جاویدان گفت: شکست دادن کرونا نیازمند عزم ملی است و اگر هر کسی به وظیفه خود در قبال این بیماری عمل کند، قطعا به زودی شاهد شکست آن خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز