خبرگزاری کار ایران

آغاز یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی در هرمزگان

asdasd
کد خبر : ۸۸۷۶۶۵

مدیرعامل آب و فاضلاب استان هرمزگان از آغاز فرآیند یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، امین قصمی در جلسه تشریح فرایند یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی و همچنین اعطای احکام مدیران شهرستان ها با اشاره به روند یکپارچه سازی آب شهری و روستایی گفت: این اقدام در راستای خدمات رسانی مطلوب به مشترکین شهری و روستایی و توسعه متوازن آبرسانی از سوی وزارت نیرو ابلاغ شد و فرایند مذکور نیز از چند ماه پیش در هرمزگان کلید خورد.

 وی ادامه داد: روند یکپارچه سازی شرکت ها در مرکز استان به خوبی پیش رفته و زمینه‌های لازم جهت ادغام آب و فاضلاب شهرستانها فراهم شده است.

به گفته مدیر عامل آبفای هرمزگان، هر اتفاقی در حوزه یکپارچه سازی آب و فاضلاب که در مرکز استان رخ داده می بایست در شهرستان‌ها نیز با همان کیفیت اجرایی شود.

 قصمی با تاکید بر  انجام فعالیت هدفمند توسط مدیران جدید ،اضافه کرد: در این راستا می بایست دو سری اهداف کوتاه مدت و بلند مدت تعریف و اجرایی شود که در وهله اول ایجاد ساختار یکپارچه برای ارائه بهترین خدمات به مشترکین می باشد.

وی عنوان کرد: در هدف گذاری بلند مدت نیازمند سیاست‌گذاری فنی و اقتصادی و نحوه خدمات رسانی جدیدی هستیم که می بایست تغییرات لازم در این خصوص صورت گیرد.

وی با بیان اینکه موفقیت یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی در گرو فعالیت مدیران شهرستانی است، تصریح کرد:  خدمات‌رسانی همگون و یکسان سازی توزیع آب متوازن در شهرها و روستاها از رسالت مدیران جدید است و مدیران شهرستان در ارائه خدمات نباید هیچ تفاوتی بین شهر و روستا قائل شوند.

وی خاطرنشان کرد: مدیران شهرستان نسبت به گذشته اختیارات کامل تری در حوزه مسئولیت خود دارند و به همین میزان که اختیارات دارند  بایستی پاسخگوی آن نیز باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز