خبرگزاری کار ایران

ساران به ایلنا گفت:

خارج کردن متوفی از آرامستان ها خلاف قانون است/ غسل میت مبتلا به کرونا با رعایت ایمنی کامل/ اجازه حضور اقوام درجه یک متوفی در آرامستان ها

asdasd
کد خبر : ۸۸۷۱۵۴

مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری کاشان گفت: جانباختگان ویروس کرونا دقیقا مانند سایرافراد با رعایت مبانی شرعی واصول بهداشتی توسط کارکنان بخش تغسیل سازمان غسل داده می شوند.

به گزارش ایلنا از اصفهان، غلامعلی ساران با رد شایعات وگمانه زنی های مطروحه در سطح شهر مبنی بر غسل ندادن و یا عدم انجام مراحل شرعی و واجبات برای افراد فوت شده مشکوک به کرونا تصریح کرد:  جانباختگان ویروس کرونا دقیقا مانند سایر افراد با رعایت مبانی شرعی و اصول بهداشتی توسط کارکنان بخش تغسیل سازمان غسل داده می شوند.

وی با بیان اینکه همه فوتی ها و افرادی که علت مرگ آنها بیماری کرونا اعلام شده است می بایست مطابق با مقررات در سازمان آرامستان های شهرداری کاشان به خاک سپرده شوند یادآور شد: علت این امر رعایت اصول بهداشتی توسط کادر آموزش دیده است که مجهز به پوشش های ایمنی و استاندارد بوده تا از انتقال ویروس به دیگران تا حد امکان جلوگیری شود.

مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری کاشان تاکید کرد: ضروری است خودروهای ویژه سازمان آرامستان ها فوتی های سایر بخش های کاشان مانند قمصر، نیاسر، کامو و جوشقان را حمل کنند.

وی افزود: مسئولان آرامستان ها اجازه خروج  فوتی های مربوط به شهر کاشان و مناطقی مثل راوند، خزاق، طاهرآباد، فین و لتحر به هیچ عنوان از محیط دارالسلام را ندارند و باید جنازه در قطعات پیش بینی شده همراه با رعایت اصول بهداشتی دفن شوند.

ساران ضمن درخواست از شهروندان کاشانی جهت خودداری از حضور در آرامستان های سطح شهر کاشان و برگزار نکردن مراسم های روز های پایانی سال یادآور شد: در راستای قطع زنجیره انتشار ویروس کرونا در کاشان، جهت خاکسپاری اموات فقط اجازه حضور به وابستگان درجه یک داده می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز