خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

مشارکت بیش از 100 نفر در گندزدایی و ضدعفونی معابر و اماکن عمومی بردسکن

asdasd
کد خبر : ۸۸۵۷۷۱

مدیر ستاد عملیاتی مبارزه با کرونا در بردسکن گفت: به منظور پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا سومین مرحله گندزدایی و ضدعفونی معابر شهری و اماکن عمومی بردسکن اجرا شد.

مجتبی صادقی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا گفت: در این مرحله از عملیات با مشارکت بیش از 100 نفر از بسیج مردمی با محوریت اداره آتش نشانی شهرداری بردسکن  کار گندزدایی و ضدعفونی به مدت 6 ساعت به طول انجامید.

مدیر ستاد عملیاتی مبارزه با کرونا در بردسکن با بیان اینکه در هر مرحله از این عملیات 30 هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده مصرف می شود، گفت: تاکنون بیش از 100 هزار لیتر مواد ضدعفنونی کننده مصرف و پیش‌بینی ما براین است تا زمان کنترل این ویروس 800 هزار لیتر دیگر مصرف شود. 

وی افزود: برای انجام بهتر در اجرای عملیات گندزدایی و ضدعفونی ، شهر را به 14 منطقه تقسیم بندی و 18 اکیپ گروهی و انفرادی کار گندزدایی و ضدعفونی را انجام می دهند.

وی از همکاری همه جانبه دستگاههای اجرایی و خدماتی ، فرمانداری ،بسیج و سپاه، شبکه بهداشت و درمان و شهرداری ، اصناف و کمک های مردمی و خیران ، معادن و واحدهای تولیدی در تامین مواد ضدعفونی کننده تقدیر کرد و گفت: به منظور پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا از مردم درخواست داریم از منازل خود خارج نشوند چون تنها راه قطع زنجیره ویروس کرونا ماندن در منزل است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز