خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

درخواست‌های پژوهشگر اجتماعی از استاندار قزوین برای عبور از روزهای کرونایی

asdasd
کد خبر : ۸۸۵۵۳۷

با توجه به قرار گرفتن استان قزوین در وضعیت قرمز پژوهشگر مسائل اجتماعی از استاندار قزوین خواست با انجام اقدامات و تمهیدات ویژه شهروندان قزوینی را برای عبور از روزهای سخت کرونایی همراهی کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، فرزاد مافی عضو هیات علمی دانشگاه، مشاور میراث فرهنگی در وزارت نیرو و پژوهشگر مسائل‌فرهنگی و اجتماعی با ارسال نامه ای به جمالی‌پور استاندار قزوین که نسخه ای از آن در اختیار خبرگزاری ایلنا قرار گرفت، در روزهای‌شیوع ویروس کرونا درخواست ویژه برای اقدامات جدی تر علیه این ویروس را خواستار شد.

مافی ضمن تشکر از زحمات و تلاش‌های شبانه روزی استاندار قزوین و مجموعه تحت امر در مدیریت بحران ناشی از شیوع ویروس کرونا در بخشی از این درخواست آورده است: بحران‌های بزرگ را تصمیمات قاطع انسان های بزرگ به زانو در می آورد.

در مقام یک شهروند از آن برادر بزرگوار استدعا دارم؛ درصورت صلاحدید دستور فرمایند، مسئولان ذیربط با عنایت و اقدام ویژه در خصوص موارد ذیل باعث دلگرمی بیشتر هم استانی ها شوند.

تعطیلی بازارها، مراکز تجاری و واحدهای صنعتی و تولیدی که عدم فعالیت آنها در این زمان اخلال جدی در اداره امور استان و زندگی شهروندان ایجاد نخواهد کرد.

اتخاذ تمهیداتی جهت کاهش ترددهای غیر ضروری مردم در سطح شهرها و روستاهای استان حتی در صورت نیاز با توسل به ابزارهای قانونی تمهیدات لازم انجام شود.

به اقشار آسیب پذیر به ویژه تهیه و تدارک بسته های معیشتی و بهداشتی برای خانوارهای فاقد شغل و درآمد ثابت با استفاده از ظرفیت های موجود در استان توجه ویژه شود.

 از ظرفیت نهادها و افراد تاثیر گذار در سطح استان در راستای اطلاع رسانی صحیح و فرهنگ سازی جهت مقابله موثرتر با بحران، از جمله ظرفیت روحانیت معزز، فرهیختگان، معتمدین، هنرمندان، شوراهای اسلامی شهر و روستا و اصحاب رسانه استفاده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز