خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره دامپزشکی اسلام آبادغرب خبر داد:

پلمب 178 واحد فروش مرغ زنده و قصابی غیر مجاز در اسلام آبادغرب

asdasd
کد خبر : ۸۸۵۴۶۴

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان اسلام آبادغرب گفت: 178 واحد عرضه و کشتار غیر مجاز دام و طیور با هدف مبارزه با بیماری کرونا در این شهرستان پلمب شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، صیدمحمد قاسمی رئیس اداره دامپزشکی شهرستان اسلام آباد غرب  از پلمپ و تعطیلی 178 واحد فروش مرغ زنده و قصابی غیر مجاز در این شهرستان خبر داد.

وی افزود: با حکم دادستان و پیگیری ها به همراه پشتیبانی فرماندار و با مسئولیت اداره دامپزشکی و همراهی دستگاه های اجرایی اصناف، صمت، شبکه بهداشت و درمان، محیط زیست، شهرداری، بسیج اصناف سپاه و نیروی انتظامی اقدام به پلمب این واحدهای دام در شهرستان صورت گرفت.

وی ادامه داد: قصابی ها و واحدهای عرضه مرغ زنده این شهرستان طی دو فاز در راستای حفظ بهداشت و سلامت شهروندان و مقابله با بیماریهای مشترک بین انسان و دام و انتشار ویروس کرونا و آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان پلمب شده است.

این مسئول با بیان اینکه مجموعاً از فعالیت 178 واحد فروش و عرضه غیرمجاز دام و طیوردر اسلام آبادغرب جلوگیری به عمل آمده است، خاطرنشان کرد: از این ‌تعداد 88 واحد فروش مرغ زنده، ۲۶ انبار بزرگ توزیع مرغ زنده و 64 واحد قصابی است که در این شهر، بخش حمیل و روستاهای برف آبادعلیا، کله جوب ‌‌و گردنگاه قوچمی تا رفع بحران کرونا پلمب شدند.

قاسمی در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر لزوم حفظ نکات بهداشتی در مراکز مجاز و پرهیز شهروندان از تردد و تجمع در واحدهای عرضه دام، یادآور شد: در راستای مبارزه با بیماری کرونا، تب مالت، تب خونریزی دهنده کریمه کنگو، سیاه‌زخم، انواع‌کیستهای‌انگلی‌، مسمومیت‌ها و ... تعداد 64 واحد قصابی غیر مجاز دام در شهر حمیل و روستاهای تجر کرم پناه آباد و برف آبادعلیا از توابع اسلام آبادغرب پلمپ و تعطیل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز