خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان خبرداد:

تمدید پروانه فعالیت مراکز فرهنگی و هنری قزوین

asdasd
کد خبر : ۸۸۵۴۴۳

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: پروانه فعالیت مراکز فرهنگی و هنری و تبلیغاتی و رسانه‌ای قزوین تمدید شده و تا پایان فروردین ماه سال آینده معتبر است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمدحسین اسماعیلی با اعلام این خبر افزود: این تصمیم با توجه به ابلاغ وزارتخانه به منظور کنترل و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا اتخاذ شد.

 مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین بیان داشت: پروانه فعالیت مراکز فرهنگی هنری، تبلیغاتی و رسانه‌ای تا پایان فروردین معتبر است و نیازی به مراجعه حضوری صاحبان پروانه به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در این زمینه وجود ندارد.

وی اضافه کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا باید شهروندان، موضوع ماندن در منزل را بسیار جدی بگیرند تا زنجیره انتقال ویروس کرونا در سطح جامعه قطع شود.

این مسئول افزود: با توجه به اهمیت این موضوع، جلسات هماهنگی تولید محتوا در فضای مجازی با موضوع پیشگیری از ویروس کرونا در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد تا با استفاده از ظرفیت هنرمندان و نویسندگان برای تولید محتوا در این زمینه در فضای مجازی اقدام شود.

۲۸۴ مورد ابتلا و ۲۴ فوتی آخرین آمار ویروس کرونا در استان قزوین است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز