خبرگزاری کار ایران

گزارش میدانی خبرنگار ایلنا از کارخانجات تولیدی قزوین؛

کارگران: جان‌مان در خطر است/ نیاز به اقلام بهداشتی داریم/ راهکار، تعطیلی واحدهای تولیدی است

asdasd
کد خبر : ۸۸۴۹۵۲

در حالی که ستاد مقابله با کرونا استان قزوین برای رفاه حال کارمندان ساعات اداری را کاهش داد، اما کسی به فکر ساعات کاری و کمبود اقلام بهداشتی کارگران نبوده است. به همین منظور گزارشگر ایلنا به واحدهای تولیدی قزوین سری زد و پای درد دل این زحمتکشان حوزه صنعت نشست.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، از زمان آغاز شیوع ویروس کرونا بیشترین خواسته کارگران تامین اقلام بهداشتی از سوی مسئولان است. وزارت صمت و وزارت بهداشت هنوز اقدامی در خصوص توزیع ماسک و دستکش به واحدهای تولیدی نکرده است و تاکنون هم این مواد از انبار واحدهای تولیدی تامین می شده که اکنون دیگر هیچ وسیله حفاظت شخصی برای حفظ جان کارگران موجود نیست و مسئولان واحدهای تولیدی هم با مشکل تامین این اقلام روبرو شده اند و هیچ پاسخ روشنی هم از سوی مسئولان صورت نگرفته اند.

عیدعلی کریمی دبیر اجرایی خانه کارگر قزوین گفت: مسئولان می‌گویند در خانه بمانید، اما کارگر کارخانه که کار نکند حقوقی ندارد؛ چگونه باید زندگی کند، گفته شده هزینه کرونا رایگان است اما در هیچ بیمارستانی چنین اتفاقی نیفتاده است و هزینه های گزافی از بیماران گرفته می شود و 90 درصد بیماران کرونایی کارگران هستند.

گزارشگر: سید مصطفی جعفری

تصویربردار: علیرضا نصری

تدوینگر: امید احمدی

حجم ویدیو: ۶۹.۲۶M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۱۰:۲۴ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز