خبرگزاری کار ایران

در دیدار با فرماندار بندر عباس مطرح شد ؛

بدون همکاری مردم طرح ممنوعیت تردد غیر ضروری در شهر امکان پذیر نیست

asdasd
کد خبر : ۸۸۳۷۵۷

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس در دیدار با فرماندار بندرعباس خواهان تلاش همگانی برای مدیریت بحران کرونا در شهر بندرعباس شد و گفت: جلوگیری از نصب چادرهای مسافران در بوستانها و پارک ها و ساحل امری ضروری است و شهرداری بندرعباس آماده همکاری با فرمانداری و نیروی انتظامی برای اجرایی کردن این طرح است.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، آبتین امیری اظهار کرد: بدون هیچ گونه تعارفی باید گفت بدون همکاری نیروی انتظامی و دستگاههای فرادست اجرای طرح ممانعت از ورود مسافر به شهر بندرعباس امکان پذیر نیست .

عضو کمسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر بندرعباس تصریح کرد: انتظار مردم بندرعباس اینست که در مسیر ورودی های ساحل محله سورو از عبور هرگونه اتومبیلی جلوگیری شود تا در این ساحل از ازدحام اتومبیل هایی که به طبیعت این ساحل ضربه می زنند جلوگیری شود.

وی ادامه داد :در این هفته با همکاری فرمانداری بندرعباس جلساتی را برای هماهنگی بین دستگاهها برای مسدود شدن ساحل محله سورو از اتومبیل خواهیم داشت و بقیه ساحل بندرعباس نیز باید از ورود اتومبیل جلوگیری شود۰از مردم هم می خواهیم که با اجرای این طرح همکاری کنند و از آن پشتیبانی نمایند.این طرح بدون همکاری مردم شکست خواهد خورد.

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس خاطرنشان کرد:با همکاری سایر اعضا شورا بدنبال برگزاری نشست های متعدد با مسولین مربوطه و نماینده عالی دولت در استان هستیم تا در خواست مردم را مبنی برجلوگیری از ورود مسافر به استان به این مسئولان برسانیم.

وی عنوان کرد:هرگونه ممانعت از ورود مسافر و اقدام قهری در این باره نیازمند هماهنگی انتظامی و امنیتی و  تصمیم نماینده عالی دولت در استان است۰

آبتین امیری گفت:به مردم اطمینان می دهیم که حساسیت افکار عمومی را درک می کنیم و از همه اختیارات قانونی خود برای جلوگیری از استقرار مسافر در بندرعباس استفاده می کنیم و درسایر موارد که در حوزه اختیارات سایر نهادهاست با رایزنی در خواست مردم را به این نهادها منتقل کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز