خبرگزاری کار ایران

علیرضا مهرعلیان:

شهروندان از تماس با نازل‌های سوخت خودداری کنند

asdasd
کد خبر : ۸۸۲۶۴۳

رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین گفت: شهزوندان قزوینی از تماس با نازل ها در جایگاه های سوخت پرهیز کنند.

علیرضا مهرعلیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین اظهار کرد: با توجه به اینکه یکی از عوامل انتقال ویروس کرونا و سرایت این  بیماری، نازل‌های جایگاه‌های سوخت است، که اپراتور‌های جایگاه ها باید از دستکش و ماسک در زمان عملیات سوخت گیری خودروها استفاده کنند.

رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان افزود: از شهروندان درخواست می کنیم مردم که از هرگونه تماس با نازل‌های سوخت خودداری کنند و این کار فقط از طریق اپراتورها انجام شود.

مهرعلیان با اشاره به مصوبه ستاد مدیریت و مقابله با بیماری کرونا گفت: انجام سوختگیری توسط رانندگان، خطر ابتلا به بیماری کرونا را در پی خواهد داشت، پس به رانندگان توصیه می شود برای اجتناب از این امر و به منظور حفظ سلامت خود و دیگر شهروندان، عملیات سوختگیری وسائط نقلیه را فقط از طریق کاربران و نیروهای خدماتی مستقر در جایگاه سوخت در سطح استان انجام دهند.

وی تصریح کرد: پس از انجام سوخت‌گیری، برای پرداخت هزینه باید دستکش یک بار مصرف در اختیار مردم باشد و نازل‌ها، صفحه وارد کردن رمز کارت سوخت، دیسپانسرها و همچنین اماکن عمومی جایگاه، مانند سرویس بهداشتی، باید مداوم با مواد مناسب، ضدعفونی و پایش بهداشتی شود.

 این مسئول یادآور شد: این موارد به تمامی جایگاه‌داران سوخت اعلام شده و آنان باید آمادگی های لازم را برای انجام این اقدام پیشگیرانه و سلامت محور معمول دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز