خبرگزاری کار ایران

شهردار زرقان در گفت و گو با ایلنا:

تمامی‌ورودی‌های شهر زرقان مجهز به دستگاه تب سنج می‌شود/ آغاز ضد عفونی نقاط پر تردد و معابر عمومی شهر زرقان

asdasd
کد خبر : ۸۷۹۱۱۴

شهردار زرقان ضمن تاکید بر مقابله و پیشگیری همه جانبه با بیماری کرونا ویروس گفت: تمامی ورودی های شهر زرقان مجهز به دستگاه تب سنج لیزری خواهند شد از شهروندان تست پیشگیری و مراقبت انجام می شود.

غلامحسین فروزان شهردار در گفت وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به نزدیکی شهر زرقان به مرکز استان و قرار گرفتن در مسیر اصلی جاده ترانزیت، زرقان را در معرض خطر ابتلا به کرونا دانست و افزود: بسته های رایگان بهداشتی شامل مواد ضد عفونی، دستکش، پد های الکلی و ... بین شهروندان بویژه نیازمندان توزیع خواهد شد.

وی ادامه داد: در کنار بسته های بهداشتی تراکت های آموزشی با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان نیز تهیه شده که جهت پیشگیری و آموزش شهروندان در تمام نقاط شهر زرقان توزیع خواهند شد.

شهردار زرقان از ضد عفونی مراکز پرتردد زرقان نظیر مساجد، بانک ها، نانوایی ها، پایانه حمل و نقل مسافران وادارات خبر داد و تاکید کرد: بایستی روزانه  تمام مراکز عمومی پرتردد زرقان شست و شو و ضدعفونی شوندکه البته این روند طی روز های گذشته در ناوگان حمل و نقل عمومی و تاکسی تلفنی ها آغاز شده و کماکان در مکان های مذکور ادامه خواهد داشت.

فروزان خاطرنشان کرد: مردم با عدم توجه به شایعات در فضای مجازی و گرفتن اخبار رسمی از خبرگزاری های معتبر و صدا و سیما نسبت به کسب آگاهی های لازم و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اقدام کنند تا بتوانیم با همدلی و تلاش همانند گذشته از بحران پیش رو عبور کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز