خبرگزاری کار ایران

استاندار اصفهان خبر داد:

کاهش ساعات اداری جهت مقابله با کرونا/ کار تمام وقت برای دستگاههای امدادی و خدمات رسان استان

asdasd
کد خبر : ۸۷۸۹۸۷

ساعات کاری ادارات استان طبق مصوبه کارگروه ملی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا و تصمیم ستاد استانی پبشگیری و مقابله با بیماری کرونا، روزهای یکشنبه و دو شنبه ۱۱و ۱۲اسفند از ۸ تا ۱۲ می‌باشد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، استاندار اصفهان از تشکیل ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در اصفهان خبر داد.

 عباس رضایی با بیان اینکه برای خدمت رسانی بهتر و اهمیت پیشگیری از شیوع بیماری کرونا ساختاری در استانداری اصفهان ایجاد شده است، اظهار کرد: ستاد استانی پیشگیری از بیماری کرونا دارای یک هسته مرکزی و ۷ کمیته است و شامل مسوولان استان، نظامی و انتظامی و دانشگاه علوم پزشکی می‌شود.

وی افزود: مقرر شده است که این ستاد هر روز تشکیل جلسه داده و وضعیت و شرایط این بیماری در استان و اقدامات لازم برای پیشگیری از آن مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

رضایی با بیان اینکه در جلسه امروز ستاد مقرر شد پیشنهاد تعطیلی مدارس به ستاد ملی مبارزه و پیشگیری با بیماری کرونا در تهران داده شود، افزود: همچنین تعطیلی نماز جمعه نیز در این جلسه بررسی شد.

استاندار اصفهان ادامه داد: باید سیستم ایمنی بدن را تقویت کرد و با رعایت بهداشت فردی و شست و شوی مداوم دست‌ها از انتشار آن جلوگیری کرد.

استاندار اصفهان در ستاد استانی مبارزه با بیماری کرونا، گفت: این تغییر ساعت مشمول دستگاههای امدادی و خدمات رسان استان نخواهد بود و چنانچه ارباب رجوع در اداره‌ای حضور داشته باشد، کارمندان موظفند تا پایان وقت اداری پاسخگو باشند.

عباس رضایی ادامه داد: کلیه امکانات استان متعلق به آحاد مردم است و تمامی دستگاه‌ها موظفند همه امکانات و تجهیزات خود را در راستای مقابله با این بیماری با محوریت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به کار گیرند.

وی به روسای کمیته‌های هفت گانه ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا، توصیه کرد در تصمیم‌گیری‌ها همه شهرستان‌های استان مد نظر قرار گرفته و صرفا بر روی شهر اصفهان تمرکز نشود.

رضایی اظهار کرد: دستگاه‌ها با بسیج امکانات موجود زمینه تهیه و توزیع اقلام بهداشتی نظیر ماسک، الکل، مواد ضد عفونی کننده در استان را فراهم کنند و دستگاه‌های نظارتی نیز بر نحوه توزیع این اقلام به منظور استفاده مصرف کننده واقعی نظارت کافی داشته باشند و با هر نوع احتکار و گران‌فروشی مقابله کنند.

وی با اشاره به ضرورت حفظ نشاط و شادابی جامعه، تصریح کرد: با اقدامات پیشگیرانه و به موقع آرامش نسبی را جامعه ایجاد شود.

مدیریت ارشد استان خاطر نشان کرد: آحاد مردم و مسئولان ضمن حساس بودن نسبت به شیوع بیماری، حفظ امید، آرامش و فضای به دور از استرس را سرلوحه فعالیت های خود قرار دهند؛ زیرا آرامش و امید موجب تقویت سیستم دفاعی و ایمنی بدن انسان خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز