خبرگزاری کار ایران

تاکید استاندار کرمانشاه:

تمام دستگاه ها برای مواجهه با بارندگی شدید پیش رو آماده باشند

asdasd
کد خبر : ۸۷۶۷۲۰

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: با توجه به پیش بینی های صورت گرفته در خصوص بارندگی شدید در سطح استان (از امشب تا روز چهارشنبه) از تمامی دستگاه های خدمات رسان خواست که تمهیدات لازم را برای جلوگیری از سیل و روان آب ها بیندیشیند و در این زمینه آمادگی های لازم را داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه؛ هوشنگ بازوند در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان اظهار داشت: طبق پیش بینی های صورت گرفته هواشناسی استان اگر بین 80 میلیمتر تا 100 میلیمتر بارندگی رخ دهد ما با یک سیل مواجه هستیم اما باید توجه داشت که سیل از آن حوداثی است که قابل پیشگیری و مدیریت است.

وی از تمام مدیران خواست که با تمام توان و تلاش پای کار باشند و شهرداران تمام شهرها به ویژه شهرداری کرمانشاه نیز با  تجهیزات کافی برای مقابله با این بارندگی شدید آمادگی های لازم را داشته باشند.

مقام عالی استان ادامه داد: هلال احمر استان هم آماده کمک رسانی به مردم باشد و اگر احیاناً قرار شد که مردمان روستایی جابجا شوند در این زمینه هم آمادگی لازم را داشته باشد.

بازوند از امور آب استان خواست که با مدیریت دقیق روند ورودی و خروجی سدها را کنترل و تنظیم کند.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: سازمان پایانه ها نیز با آمادگی کامل در مواجهه با احتمال شکسته شدن پل ها برنامه های خود را دنبال و پیگیری کند.

وی با بیان اینکه نیروهای نظامی استان در این از آمادگی کافی برای کمک رسانی به مردم برخوردار هستند، گفت: دستگاه های خدمات رسان مانند آب و فاضلاب برق و گاز هم از آمادگی کافی برخوردار باشند و همچنین فرمانداران امشب به صورت کامل باید در فرمانداری ها حضور داشته باشند و اگر در منطقه ای مشکل ناشی از سیل پیش آمد مردم حضور فرمانداران و مسئولین را نیز احساس کنند.

وی با اشاره به تجربیات استان در مواجهه با سیل ابتدای امسال در استان گفت: قطعاً با استفاده از این تجربیات و تلاش و پیگیری های مجموعه مدیریت، استان این مسئله هم همچون سیل فروردین ماه امسال  پشت سر خواهد گذاشت.

وی همچنین در ابتدای سخنان خود با اشاره به بحث ویروس کرونا، پیشگیری را مهمترین و بهترین راهکار برای مقابله با این ویروس عنوان کرد و گفت: باید با مدیریت و اجرای برنامه ها از این بحران عبور کنیم و در این زمینه همه دستگاه ها به ویژه دانشگاه علوم پزشکی موظف به اجرای برنامه ها و اقدامات پیشگیرانه هستند.

بازوند افزود: بهترین و مهمترین راهکار برای مقابله با ویروس کرونا پیشگیری است و باید با اطلاع رسانی و همکاری خود مردم به مقابله با این ویروس برویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز