خبرگزاری کار ایران

کارشناس هواشناسی استان اعلام کرد:

کاهش دمای قزوین/ بارش برف و باران

asdasd
کد خبر : ۸۷۶۳۶۶

کارشناس اداره کل هواشناسی استان قزوین برای دو روز آینده در استان قزوین کاهش دما، بارش برف و باران اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، ندا مشاطان گفت: از اواخر وقت امشب با ورود سامانه بارشی در اکثر مناطق استان شاهد بارش باران خواهیم بود و برای روز سه شنبه بارش‌ها به صورت باران و روز چهارشنبه با شمالی شدن جریانات هوا و کاهش دما بارش باران و برف پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان افزود: در روز چهارشنبه با فعالیت سامانه بارشی در برخی ساعات شاهد بارش باران و برف (عمدتا باران) و در مناطق کوهستانی وسردسیر بارش برف خواهیم بود.

مشاطان اضافه کرد: همچنین برای روز چهارشنبه با توجه به وزش باد‌های شمالی در پاره‌ای از مناطق به ویژه در گردنه‌ها و منطق کوهستانی پدیده کولاک را خواهیم داشت.

وی عنوان کرد: در این مدت با توجه به شدت بارش‌ها آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل‌ها دور از انتظار نیست و در گردنه‌ها و راه‌های مواصلاتی کاهش دید افقی و لغزندگی جاده‌ها پیش بینی می‌شود.

این کارشناس هواشناسی اعلام کرد: برای فردا دمای هوای شهر قزوین ۱۰ درجه پیش بینی می شود.

به گفته مشاطان، بامداد امروز مردم شهر تاکستان دمای ۲ درجه را تجربه کردند و در گرمترین ساعات روز بیشترین دما با ۱۹ درجه بالای صفر در شهر رازمیان و همچنین در این مدت دمای هوای شهر قزوین ۴ تا ۱۵ درجه ثبت شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز