خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

اساسی ترین مشکلات بازنشستگان عدم توجه به بحث درمانی است/ همایش منطقه ایی کارگران بازنشسته و مستمری بگیران غرب کشور در تبریز

asdasd
کد خبر : ۸۷۵۹۹۵

نائب رئیس کانون کارگران بازنشسته‌ی استان آذربایجان شرقی: همایش منطقه ایی کارگران بازنشسته و مستمری بگیران منطقه غرب و شمالغرب کشور با حضور 11 استان در کلانشهر تبریز از امروز 4 اسفند لغایت 6 اسفند برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،کریم صادقزاده تبریزی در گفت وگو با ایلنا در توضیح برگزاری همایش منطقه‌ای  کارگران بازنشسته و مستمری بگیران منطقه غرب و شمالغرب کشور با حضور 11 استان در کلانشهر تبریز گفت: این همایش با حضور ریاست واعضای کانون بازنشستگان  سراسر و مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی کشور از امروز 4 اسفند لغایت 6 اسفند در تبریز برگزار خواهد شد.

 وی ادامه داد: در این همایش کمیته‌های تخصصی بیمه‌ای، درمانی،رفاهی و فرهنگی و اجتماعی با حضور اعضای هیات مدیره کانون های بازنشستگی شمالغرب  کشور برگزار خواهد شد.

نائب رئیس کانون کرگران بازنشسته‌  استان ادامه داد؛ هدف از برگزاری چنین همایش هایی همکفری و بیان مشکلات بازنشستگان و اتخاذ راهکارهای عملی در نیل به اهداف عالیه‌  کانون ها است ،مشکلات عدیده‌ جامعه بازنشستگی  که امروزه با آن مواجه بوده، عدم تحقق خواسته های بحق و قانونی نارضایتی بین این اقشار فرهیخته را افزون تر کرده است و اساسی ترین مشکلات بازنشستگان عدم توجه به بحث درمانی بیمه شدگان و بازنشستگان است و عدم اجرای قانون حقوق بازنشستگان و مسائل فرهنگی و ورزشی است که توجه زیادی به این مشکلات از طرف نهاد‌های مسئول  نمی‌شود.

کریم صادق‌زاده خاطر نشان ساخت؛ در قالب برگزاری این همایش‌های کشور به سه منطقه و هر منطقه شامل 11 استان می‌باشد که عمدتا بحث در پیرامون اولویت ها و تبیین مطالبات و انتظارات و همچنین ایجاد انسجام و هم افزایی متقابل با رویکردهای مهم و قابل طرح در جلسات میباشد واین همایشات تاثیر قابل توجهی در مراکز و نهادهای برجسته کشور همانند مجلس،هیات دولت و سازمان تامین اجتماعی کشور را دارد.

وی در پایان  هدف اصلی این همایش را  ارتقای سطح آگاهی کانون های کارگری شرکت کننده در همایش دانست و گفت: استفاده از پتانسیل تشکلات کانون‌های کارگری بازنشتگی، یافتن راهکار‌هایی برای رفع مشکلات موجود بازنشستگان و بررسی افزایش رضایت مندی تشکل‌های کارگری بازنشسته،در حوزه های رفاهی و بیمه ایی و درمانی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز