خبرگزاری کار ایران

یک چهارم نهایی جام حذفی؛

مس یادآور شیرینی جام برای تراکتورسازان

asdasd
کد خبر : ۸۷۴۱۳۱

عصر امروز دو تیم تراکتور و مس کرمان در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی تداعی‌کننده فینال این مسابقات در فصل 93-1392 است، جایی که تراکتوری‌ها موفق شدند با یک گل حریف را شکست داده و تنها جام قهرمانی‌‌ خود را در فوتبال کشور به دست بیاورند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دیدار امروز دو تیم تراکتور سازی تبریز و مس کرمان در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی تداعی‌کننده فینال این مسابقات در فصل 93-1392 است، جایی که تراکتوری‌ها موفق شدند با یک گل حریف را شکست داده و تنها جام قهرمانی‌‌ خود را در فوتبال کشور به دست بیاورند.

آن بازی همچون مصاف امروز در بهمن ماه، روز جمعه 25 بهمن سال 1392 به میزبانی ورزشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد که سرخ‌پوشان دیار آذربایجان با تک گل دقیقه 51 سعید دقیقی توانستند نتیجه را یک بر صفر به سود خود رقم زده و فاتح این مسابقات شوند.

تونی اولیویرا، سرمربی سابق پرتغالی و محبوب پرشورها هدایت تیم تراکتور را برعهده داشت و در سوی دیگر، لوکا بوناچیچ کروات که سابقه حضور در تبریز و تیم گسترش فولاد را در کارنامه خود دارد، به عنوان سکان‌دار تیم مس کرمان روی نیمکت این تیم حاضر بود. 

اما بد نیست بدانید میلاد شیخ فخرالدینی مدافع کرمانی تراکتور و داود نوشی صوفیانی دروازه‌بان تبریزی مس کرمان که سابقه بازی در تیم مقابل را دارند، تنها بازماندگان فینال سال 92 در جمع بازیکنان حال حاضر دو تیم هستند که فردا مقابل تیم سابق و دیار خود به میدان می‌روند.

قابل ذکر است، فخرالدینی و نوشی صوفیانی در آن دیدار خاطره‌انگیز عضو تیم تراکتور بودند که در پایان جام قهرمانی را با پیراهن این تیم بالای سر بردند. 

تراکتور برای صعود به مرحله‌ نیمه‌نهایی جام حذفی فوتبال کشور، در یک دیدار حساس به مصاف تیم مس کرمان می‌رود.

دیدار دو تیم تراکتور و مس کرمان در چارچوب مرحله‌ی یک چهارم نهایی جام حذفی، امروز (چهارشنبه، ۳۰ بهمن ماه) از ساعت ۱۵ در ورزشگاه یادگار امام (ره) آغاز می‌شود.

تراکتور در مرحله‌ی یک شانزدهم نهایی با شکست دو بر یک پاس همدان، رقیب تیم نود ارومیه در مرحله‌ی یک هشتم نهایی شد که در نهایت این دیدار سخت و نفس‌گیر نیز پس از تساوی یک بر یک در ۹۰ دقیقه، با برتری ۷ بر ۶ تراکتور در ضربات پنالتی همراه بود.

مس کرمان نیز با شکست ۴ بر ۲ بادران تهران در ضربات پنالتی، به مصاف تیم لیگ برتری ذوب آهن در مرحله‌ یک هشتم نهایی رفت که با ارائه یک بازی خوب و حساب شده، ذوب آهن لیگ برتری را با نتیجه ۴ بر ۲ مغلوب کرد.

تراکتور با هدایت ساکت الهامی، روزهایی خوبی را پشت سر می‌گذارد و با ۳۷ امتیاز در رتبه دوم جدول لیگ برتر قرار دارد؛ همچنین آمار صد درصد پیروزی در بازی‌های داخل خانه را با هدایت این سرمربی برجای گذاشته است.

در سوی دیگر، مس کرمان با هدایت مجتبی حسینی برای صعود به لیگ برتر می‌جنگد، این تیم با ۴۲ امتیاز در رتبه دوم لیگ دسته یک قرار دارد و یکی از تیم‌های خوب و مدعی به شمار می‌رود.

تراکتور در دو جام برای رسیدن به اهدافش تلاش می‌کند و این روزها، بیش از گذشته به حمایت هوادارانش نیاز دارد. حضور پرتعداد پرشورها می‌تواند انرژی مضاعفی به ساق پای بازیکنان بدهد و کار شاگردان الهامی را برای عبور از رقبا آسان‌تر کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز