خبرگزاری کار ایران

رئیس هیات مدیره کانون کارگران بازنشسته شهر اصفهان:

مردم به نشانه اعتراض قصد ندارند در انتخابات شرکت کنند/ کشور را بیکاری و فساد مالی تهدید می‌کند نه آمریکا و اسرائیل

asdasd
کد خبر : ۸۷۳۴۳۳

رئیس هیات مدیره کانون کارگران بازنشسته شهر اصفهان با بیان اینکه آقا زاده‌ها در حالی‌که والدین شان مرگ بر آمریکا می گویند، آن سوی آب‌ها بهترین زندگی را دارند، گفت : این فرایند باعث نارضایتی مردم شده و به نشانه اعتراض قصد ندارند در انتخابات شرکت کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، سید حسن هاشمی در جلسه انتخاباتی ناهید تاج الدین اظهار داشت: با صراحت می گویم مردم از شرایط موجود راضی نیستند.

وی ادامه داد: اکثر جامعه در گیر مشکلات اقتصادی، اجتماعی، معیشتی و مشکلات پرهزینه درمان هستند.این مشکلات طاقت مردم را طاق و زانویشان را خمیده کرده است و به همین دلیل عده‌ای تصمیم به شرکت در انتخابات ندارند.

رئیس هیات مدیره کانون کارگران بازنشسته شهر اصفهان اضافه کرد: دلیل عدم رفتن به پای صندوق از سوی مردم اعتراض به شرایط موجود است. دومین کشور از نظر ذخایر گاز،  دارای ذخایر نفتی و با معادن غنی جزو کشورهای برتر جهان هستیم. از نظر اقلیم هوایی به قول کارشناسان جغرافیا  ۷۵ درصد اقلیم هوایی جهان را در اختیار داریم، اما مردم معترضند که در کشوری با این همه سرمایه چرا باید در اوج فقر زندگی کنند؟ باید به شهروندان حق بدهیم که چنین تفکری داشته باشند.

وی تاکید کرد: کشور ما را نه آمریکا تهدید می کند و نه اسرائیل؛ آنچه کشور ما را تهدید می کند ابتدا بیکاری است و بعد فساد اداری و مالی است.

هاشمی خاطر نشان کرد: در جنگ ۸ ساله نشان داد ما قادر به ایستادگی در برابر دشمن هستیم و از تهدید دشمنان نمی ترسیم.اما تهدید امروز از سمت مسئولان و دولتمردانی است که به اشتغال و مسائل اقتصادی توجهی ندارند و هر روز اخبار دزدی و اختلاس می بینیم و می شنویم.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز