خبرگزاری کار ایران

رئیس شبکه بهداشت هشترود خبرداد؛

انتقال ۲ مادر باردار از روستاهای محاصره در برف هشترود به بیمارستان

asdasd
کد خبر : ۸۷۲۰۹۴

رئیس شبکه بهداشت هشترود از انتقال ۲ مادر باردار از روستاهای محاصره در برف این شهرستان به بیمارستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،جواد بابایی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر، افزود: با تلاش نیروهای راهداری و بازگشایی مسیر «بایقرا کوه»، مادر باردار ساکن روستای «گلوجه محمدخان» از سوی گروه امدادی اعزام شده به منطقه به بیمارستان امام حسین (ع) هشترود منتقل شد.

وی افزود: همچنین با گزارش موعد زایمان ماداران باردار ساکن روستای «قورت قیه سی»،  نیروهای اورژانس ۱۱۵ نظرکهریزی و اکیب های راهداری به منطقه اعزام شدند اما تلاش ها برای بازگشایی مسیر این روستا نتیجه نداد و با کمک اهالی روستا و انتقال مادر باردار به روستاهای همجوار، نیروهای امدادی و اورژانس موفق به انتقال وی به بیمارستان امام حسین (ع) هشترود شدند.

بارش برف و کولاک شدید در هشترود و چاراویماق موجب بسته شدن برخی از محورها و جاده های اصلی و همچنین تمامی راه‌های ارتباطی روستایی در این دو شهرستان شده و زندگی در این مناطق تقریبا فلج شده است.

اهالی روستاهای منطقه برای تامین نان و مایحتاج عمومی خود، مجبور به سفر به مرکز شهرستان می شوند که به دلیل یخبندان و کولاک، در جاده ها گرفتار می شوند.

یگان های ارتش برای کمک به مردم محاصره در برف وارد عمل شده‌اند و با استفاده از ۵ دستگاه خودروی کرایس، مشغول کمک رسانی، توزیع آذوقه و همچنین نجات خودروها و مسافرات گرفتار در جاده ها هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز