خبرگزاری کار ایران

در پی رایزنی اعضای شورای شهر زنجان؛

انتخاب شهردار زنجان شنبه نهایی می‌شود/ دو نامزد اصلی برنامه دادند

asdasd
کد خبر : ۸۷۱۴۲۸

روز شنبه تصمیم نهایی در مورد انتخاب شهردار زنجان از سوی اعضای شورای شهر اتخاذ می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، رایزنی‌ها در مورد انتخاب شهردار زنجان ادامه دارد و گفته می‌شود کاندیداهای منصب شهرداری زنجان دیروز در جلسه‌ای برنامه‌های خود را به اعضای شورای شهر اعلام کردند.

سعید عباسی و سعید امیدی دو نفری هستند که برنامه کاری خود را برای شهرداری زنجان به شورای شهر اعلام کرده‌اند و اعضای شورا در این زمینه تصمیم نهایی را اتخاذ می‌کنند.

12 دی ماه سال جاری بود که شهردار زنجان به همراه یک عضو شورا و شهردار منطقه 3 زنجان بازداشت شدند و پس از آن غلامحسین احمدی معاون شهردار زنجان به عنوان سرپرست شهرداری زنجان منصوب شد.

با گذشت دو ماه هنوز وضعیت شهرداری زنجان مشخص نشده و این نهاد با سرپرست اداره می‌شود. در این زمینه جلسات متعددی برگزار شده و قرار است شورا از بین دو کاندیدای اعلامی روز شنبه تصمیم نهایی را در این زمینه اتخاذ کند.

پیش از این طبق اظهار نظر رسانه ها و شبکه های اجتماعی سه کاندید برای انتخاب شهرداری زنجان وجود داشت که حبیب ملایی یگانه شهردار اسبق نیز جزو اسامی رایزنی شده بود که در حال حاضر تعداد این نفرات به دو نفر نامبرده تقلیل یافته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز