خبرگزاری کار ایران

قاضی عسگر مطرح کرد:

ارزیابی و توسعه کشت محصولات گلخانه ای در فریدن/ لزوم بهینه‌سازی مصرف انرژی در ادارات دولتی

asdasd
کد خبر : ۸۶۹۳۳۹

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: یکی از ایرادات سازمان های دولتی در کشور این است که امکانات و تجهیزات مناسب ایجاد و یا خریداری می‌کنند، اما برنامه ریزی مناسبی برای بحث مهم تعمیر و نگهداری آنها ندارند.

به گزارش ایلنا از اصفهان، سیدحسن قاضی عسگر در آیین افتتاح و کلنگ زنی 36 پروژه عمرانی در فریدن گفت: لازم است هر دستگاه اجرایی یک کارشناس به عنوان بهینه سازی مصرف انرژی و تعمیر و نگهداری تجهیزات معرفی کنند تا امکانات کشور به خوبی محافظت و در دسترس عموم مردم قرار گیرد.

وی به حداقل قیمت تمام شده و حداکثر کیفیت به عنوان دو رکن اساسی پروژه های زیرساختی استان اصفهان اشاره کرد و تصریح کرد: قطعا این دو مورد، سرلوحه احداث و ایجاد همه پروژه ها در استان خواهد بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان تاکید کرد: باید با اولویت بندی صحیح در نیازهای جامعه و مردم، حداکثر خدمات را به آن ها ارائه دهیم.

قاضی عسگر به بازاریابی و فروش محصولات تولیدی مردم شهرستان فریدن به عنوان یک نیاز اساسی آنها در کسب و کار اشاره و تصریح کرد: باید میزان ظرفیت تولیدی انواع محصولاتی که قابلیت کشت در این منطقه دارند به خصوص کشت های گلخانه ای ارزیابی شود و با برنامه ریزی صحیح، کشت و فروش محصولات انجام شود.

وی به توسعه گردشگری استان اصفهان به عنوان یکی از پروژه های مهم اشاره کرد و گفت: لازم است برنامه ریزی لازم در این شهرستان نیز برای استفاده از زیرساخت ها انجام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز