خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

آلودگی فوتبال از هوای تهران بیشتر است/ اسکوچیچ با دروغ سرمربی تیم ملی شد/ مدیران سپاهان نگاه ملی نداشتند

asdasd
کد خبر : ۸۶۹۱۱۴

پیشکسوت و مدیر تیم های فوتبال پایه با بیان اینکه فوتبال از هوای تهران هم آلوده‌تر شده، گفت: اسکوچیچ با یک دروغ بزرگ سرمربی تیم ملی شد و از همین ابتدا کارش را با نادرستی و تقلب آغاز کرد و این زیبنده فوتبال ملی ما نیست.

مرتضی مخلص آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، ضمن بیان این مطلب افزود: اتفاقات روزهای اخیر در فوتبال ایران نشان داد که تا چه اندازه فضای فوتبال به دروغ و نادرستی آلوده شده به طوری که ادامه این روند آینده فوتبال را به مخاطره می اندازد.

مخلص آبادی افزود: فدراسیون فوتبال بعد از ماه‌ها بازی با افکار عمومی و مطرح کردن نام چند چهره سرشناس داخلی، در چرخشی عجیب و تصمیمی ناگهانی باز هم یک گزینه خارجی را برای هدایت تیم ملی برگزید در حالی که در شرایط فعلی و وجود تحریم ها، همگان پذیرفته بودند که گزینه ایرانی در مقطع فعلی به صلاح فوتبال ملی است.

این مدیر تیم های پایه فوتبال ادامه داد: مشخص نیست انتخاب اسکوچیچ بر اساس چه معیارها و شاخص هایی صورت گرفت و تصمیم گیران اصلی در این زمینه چه کسانی بودند؟ و آیا بعد از کی روش نباید مربی در سطح او برای تیم ملی انتخاب می شد؟

این پیشکسوت فوتبال تاکید کرد: سطح فوتبال ملی و بازیکنان ما می‌طلبد تا یک مربی طراز اول بین المللی در راس آن قرار بگیرد ولی اسکوچیچ با وجود اینکه از مربیان با دانش و صاحب سبک فوتبال کرواسی است اما کارنامه ای در سطح تیم ملی ندارد و در رده باشگاهی هم چندان کارنامه موفقی نداشته است و مربیان داخلی ما به مراتب نسبت به او کارنامه موفق تری دارند.

آلودگی فوتبال از هوای تهران بیشتر است/ اسکوچیچ با دروغ سرمربی تیم ملی شد/ مدیران سپاهان نگاه ملی نداشتند

مخلص آبادی تاکید کرد: بهترین نتیجه حضور چند ساله اسکوچیچ در فوتبال باشگاهی ایران امسال و در نیم فصل اول بدست آمد که او تیم صنعت نفت آبادان را تا رده چهارم جدول بالا کشید ولی در نیم فصل دوم به بهانه بیماری و مشکلات خانوادگی درصدد جدایی از این تیم برآمد و بلافاصله با فدراسیون فوتبال برای هدایت تیم ملی به توافق رسید.

وی تصریح کرد: در واقع اسکوچیچ از همین ابتدا و آنهم در تیم ملی کارش را با دروغ آغاز کرد و این برای فوتبال ملی ما فاجعه است. 

وی ادامه داد : در حالی این مربی کروات برای تیم ملی انتخاب شده که فدراسیون فوتبال رئیس ندارد و به صورت سرپرست اداره می شود و معلوم نیست رئیس آینده فدراسیون فوتبال حاضر به ادامه همکاری با این مربی خارجی خواهد بود یا نه.

مدیر تیم های پایه فوتبال در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از مدیران باشگاه سپاهان در مخالفت با حضور قلعه نویی در تیم ملی اظهار داشت: مسئولان باشگاه سپاهان به جای اینکه به فکر منافع ملی باشند به دنبال منافع باشگاهی بودند در حالیکه منافع ملی بر همه امور مقدم است. باشگاه سپاهان از بودجه ها و  اعتبارات دولتی استفاده می کند و زمانی که پای تیم ملی درمیان بود باید از منافع باشگاهی خود چشم پوشی می کرد تا فوتبال ملی ما منتفع شود.

مخلص آبادی تاکید کرد: موفقیت تیم ملی، موفقیت مجموعه فوتبال ماست و همه باید در جهت سربلندی فوتبال گام بردارند در حالیکه در موضوع اخیر باشگاه سپاهان نگاه ملی نداشت و منافع خودش را به منافع ملی ترجیح داد.

وی در پایان گفت: متاسفانه این روزها شاهد مدیریت منسجم و آشنا به فوتبال در سطح فدراسیون فوتبال نیستیم و همین مسئله باعث آشفتگی و بی سر و سامانی این رشته شده بطوری که تیم ملی فوتبال در وضعیت نامناسبی برای صعود به جام جهانی قرار دارد و تصمیمات خلق الساعه و نسنجیده آینده مبهمی را پیش روی این رشته پرطرفدار قرار داده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز