خبرگزاری کار ایران

معاون امداد هلال احمر استان قزوین خبرداد:

برخورد 2 خودرو منجر به قطع عضو یک راننده شد

asdasd
کد خبر : ۸۶۸۸۰۱

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین از مصدومیت و قطع پای یک راننده در اثر برخورد ۲ دستگاه تریلی در کیلومتر ۷۵ محور قدیم قزوین – رشت خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حکمت اله هاشمی اظهار کرد: نجاتگران پایگاه امداد و نجات جاده‌ای شیرین سو دفتر نمایندگی طارم سفلی موفق شدند مصدوم گرفتار شده در میان قطعات خودرو را با استفاده از تکنیک‌ها و ابزارهای تخصصی نجات رهاسازی کنند.

 معاون امداد هلال احمر استان افزود: مصدوم حادثه پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی و کنترل خونریزی در بافت عضو قطع شده جهت انتقال به بیمارستان به عوامل اورژانس تحویل داده شد.

هاشمی افزود: جاده‌های ارتباطی استان به علت واقع شدن در شاهراه شرق به غرب و همچنین گذرگاه استان‌های شمالی، از پرترددترین محورهای کشور و به تبع آن پر حادثه‌ترین آنها هستند که این موضوع موجب فعالیت شبانه روزی و خدمات رسانی در حجم بسیار بالا توسط نیروهای امدادی مستقر در استان شده است.

وی بیان کرد: با توجه به تعداد بالای این نوع حوادث، تجهیز پایگاه‌های امداد و نجات موجود در سطح استان و نیز افزایش تعداد پایگاه‌ها در دستور کار سازمان جمعیت هلال احمر استان و اداره کل مدیریت بحران قرار دارد تا بتوان هنگام بروز سوانح در کوتاه ترین زمان، خدمات مطلوبی را به شهروندان ارائه کرد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز