خبرگزاری کار ایران

کارشناس سازمان هواشناسی اعلام کرد:

آخر هفته ؛ بارش برف و باران در غرب کشور / وزش باد شدید در تهران

asdasd
کد خبر : ۸۶۸۳۲۰

کارشناس سازمان هواشناسی از وزش باد شدید در تهران خبر داد و گفت:امروز -چهارشنبه16بهمن ماه- خروج سامانه بارشی از کشور رخ می‌دهد.

به گزارش ایلنا، کبری رفیعی با اشاره به شرایط جوی کشور طی روز‌های آینده گفت: امروز در بیشتر مناطق کشور آسمان صاف خواهد بود و روند افزایش نسبی دما رخ می‌دهد.

وی با بیان اینکه امروز در شمال شرق کشور بارش‌های پراکنده باران و وزش باد رخ می‌دهد، افزود: در دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های تهران و سمنان نیز وزش باد پیش بینی می‌شود.

رفیعی ادامه داد: فردا پنج شنبه و اوایل وقت روز جمعه در استان اردبیل و غرب سواحل دریای خزر وزش باد شدید رخ می‌دهد که افزایش دمای ۵ تا ۷ درجه را انتظار داریم.

این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه از بعد‌از‌ظهر پنج شنبه در نوار غربی کشور وزش باد و بارش پراکنده پیش بینی شده است، تصریح کرد: روز جمعه سامانه بارشی جدید وارد کشور از غرب خواهد شد و مناطق شمال غرب، دامنه‌های زاگرس در استان‌های کرمانشاه، لرستان و ایلام تحت تاثیر این سامانه قرار می‌گیرند که بارش‌ها به شکل باران و برف خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه روز شنبه علاوه بر نوار غربی مناطقی از شمال بوشهر، مناطقی از استان فارس و غرب اصفهان نیز تحت تاثیر سامانه مذکور قرار می‌گیرند، افزود: در دامنه‌های جنوبی البرز نیز روز شنبه در استان‌های قزوین، البرز و تهران و شمال شرق کشور بارش داریم و از بعد از ظهر شنبه بارش‌ها در سواحل دریای خزر شروع می‌شود.

رفیعی افزود: تهران امروز نیمه ابری بوده و به تدریج کاهش ابر و گاهی وزش باد شدید را تجربه خواهد کرد.

کارشناس سازمان هواشناسی یادآور شد: شهرکرد با دمای منفی ۸ درجه سردترین و بندرعباس با دمای ۲۳ درجه گرم‌ترین مراکز استانی بوده‌اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز