خبرگزاری کار ایران

افتتاح 5 طرح خدماتی در آبیک با ۱۵ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال اعتبار

asdasd
کد خبر : ۸۶۸۰۶۱

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین گفت: پنج طرح خدماتی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با ۱۵ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال اعتبار در شهرستان آبیک به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، علی خانجانیان اظهار کرد: همزمان با چهارمین روز از دهه فجر، پنج طرح خدماتی شامل زیرسازی، جدول گذاری و آسفالت پنج روستای شهرستان آبیک مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گفته خانجانیان، برای ۱۶ هزار متر مربع از معابر پنج روستای شهرستان آبیک عملیات آسفالت‌ریزی صورت گرفته است.

این مسئول امور عمرانی اضافه کرد: برای انجام عملیات زیرسازی و آسفالت این تعداد روستا، هفت میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال اعتبار از سوی دهیاری‌های روستا و هشت میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال نیز از منابع داخلی این نهاد هزینه شده است.

وی اضافه کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین طی یک سال گذشته ۴۲ میلیارد ریال در حوزه بهسازی، زیرسازی و آسفالت معابر روستاهای شهرستان آبیک هزینه کرده است.

روستاهای ناصرآباد، یانس آباد، اصغرآباد، کوندج و دارالسرور از جمله روستاهایی بودند که معابر آنها مورد بهسازی و آسفالت قرار گرفت.

شهرستان آبیک در ۵۵ کیلومتری شرق قزوین و در حاشیه آزاد راه و جاده قدیم قزوین - کرج واقع شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز