خبرگزاری کار ایران

اتمام حجت رئیس ستاد انتخابات استان با فرمانداران و بخشداران؛

ما امانتداریم و می‌خواهیم انتخابات در سلامت کامل برگزار شود

asdasd
کد خبر : ۸۶۶۸۳۴

رئیس ستاد انتخابات استان با بیان اینکه با ابلاغ استاندار البرز تمامی عزل و نصب در استان تا پایان انتخابات ممنوع است، با فرمانداران و بخشداران اتمام حجت کرد و خط قرمزها را برای انتخابات پیش رو روشن کرد.

به گزارش ایلنا، نورمحمد فردی با بیان این مطلب در جلسه همایش فرمانداران و بخشداران انتخابات استان گفت: باید مشارکت حداکثری مردم در انتخابات هدف دغدغه همه دست‌اندرکاران باشد.

معاون استانداری البرز افزود: عدم موضع‌گیری له یا علیه کاندیداها، اخلاق انتخاباتی از فرمان‌های انتخاباتی است  که مورد تاکید نماینده عالی دولت در استان است.

وی با اشاره به اینکه شما فرمانداران روزهای پر مشغله و سنگین کاری را در پیش دارید، افزود: پیش‌بینی نیروهای زبده و امتحان پس داده در برگزاری انتخابات که اشراف به قانون دارند، مهمترین تمهیدی است که باید اندیشیده شود که تا کنون اقدامات خوبی در این خصوص صورت گرفته است.

رئیس ستاد انتخابات استان گفت: همه عوامل برگزاری انتخابات به ویژه دست اندرکاران اجرایی و نظارتی باید مرّ قانون را رعایت کنند تا این رویداد سیاسی بزرگ در نهایت شفافیت و سلامت با حضور گسترده مردم برگزار شود.

وی افزود: معیار اصلی در برگزاری انتخابات سال جاری قانون مداری است و همه مجریان انتخابات از بازرسان، ناظران، عوامل اجرایی، داوطلبان، نامزدها و شهروندان مکلف به رعایت قانون هستند.

فردی همچنین به ‌نقش موثر دانشجویان در برگزاری باشکوه انتخابات در استان اشاره کرد و افزود: دانشجویان و دانشگاهیان  با ظرفیت خوبی که در استان دارند می توانند با ایجاد نشاط سیاسی در جامعه، زمینه را برای برگزاری باشکوه و حداکثری انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه فراهم کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان همچنین بر آموزش عوامل اجرایی و انتظامی  انتخابات بیش از بیش تاکید کرد و افزود: مسئولان کمیته‌ها و عوامل اجرایی با برگزاری کلاس‌های آموزشی به طور کامل با قوانین انتخابات، آشنا شده و مدیران دستگاه‌های اجرایی نیز طبق قانون با در نظر گرفتن امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی موجود، در فرمانداری ها و ستاد انتخابات استان را در برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات یاری کنند.

وی افزود: کوچک‌ترین تحرک جانب دارانه از دست اندر کاران انتخابات پذیرفتی نیست و ولو در روز انتخابات هم که باشد، برخورد خواهیم کرد. ما امانتداریم و می‌خواهیم انتخابات در سلامت کامل برگزار شود.

فردی گفت: فرمانداران و بخشداران با درنظر گرفتن تمامی تمهیدات و امکانات برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و قانونمند تلاش کنندو موارد انتخاباتی و حساس آنلاین و به موقع اطلاع رسانی شود.

وی افزود: همچنین فرمانداران و بخشداران برگزاری و اجرای انتخابات باید آمادگی لازم را برای اجرای دقیق فرآیندهای انتخابات داشته باشند هر چند که تا کنون همه اقدامات به خوبی انجام شده  اما یک تصمیم غلط و اشتباه روند انتخابات را تحت الشعاع قرار می دهد در این خصوص باید دقت لازم را داشته باشند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز