خبرگزاری کار ایران

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین :

هنوز مجوزی برای اطلاع‌رسانی درباره کرونا در صدا و سیمای استان صادر نشده‌است

asdasd
کد خبر : ۸۶۶۶۶۳

مدیرکل سازمان صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: هنوز مجوزی برای اطلاع رسانی و هشدار به مردم درباره بیماری کرونا در صدا و سیمای قزوین ، از سوی دستگاه بهداشت و درمان استان صادر نشد‌ه‌است.

سعید انبارلویی روز شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در پاسخ به این پرسش خبرنگار ایلنا که با توجه به موضوع شیوع ویروس کرونا در دنیا و احتمال انتشار آن در ایران آیا بهتر نیست صدا وسیما بیشتر دراین باره اطلاع رسانی کند و  آیا اصلا دستورالعملی درباره این موضو ع ابلاغ شده  یا خیر ؟ پاسخ داد: از آنجا که رسانه‌ها تخصصی در حوزه بهداشت و درمان ندارند و اطلاع رسانی در این زمینه باید بر اساس مجوز صادر شده از سوی شورای تامین استان و دستگاه بهداشت و درمان استان انجام شود نمی‌توانیم در این باره اطلاع رسانی کنیم.

وی افزود : البته  درست‌تر آن است که در برنامه‌های رادیو و تلویزیون و همچنین بخش خبر و زیر نویس در این‌باره  اطلاع رسانی  و آگاهی بخشی صورت گیرد.

مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین اظهار کرد: با توجه به اینکه این بیماری تا‌کنون در ایران مشاهده نشده بنابراین  هشدار، اطلاع رسانی و پخش اخبار پزشکی درباره این ویروس اگر در زمان مقتضی انجام نشود ممکن است نگرانی بین مردم ایجاد کند .

وی اضافه کرد : هرچند اطلاع رسانی در این باره برای مرکز صدا و سیمای استان دارای اهمیت ویژه‌ است اما بدون اجازه دستگاه بهداشت و درمان این امر  امکان پذیر نیست.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز