خبرگزاری کار ایران

کشف محموله سیگار و تنباکوی قاچاق در هرمزگان

asdasd
کد خبر : ۸۶۵۰۷۸

با تلاش همه جانبه پلیس امنیت عمومی استان یک باند سازمان یافته قاچاق دخانیات شناسایی و یک میلیون و 504 هزارنخ سیگار و تنباکو قاچاق در بندرعباس کشف شد.

به گزارش ایلنا از هرمزگان،سردار غلامرضاجعفری فرمانده انتظامی استان گفت: مأموران پلیس امنیت عمومی استان با انجام اقدامات اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی از اقدام افرادی سودجو که به صورت سازمان یافته در امر قاچاق دخانیات و انتقال آن از طریق خودروهای عمومی و باربری به سایر استان های کشور فعالیت داشتند مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران با تلاش شبانه روزی ضمن شناسایی محل بارگیری سیگارهای قاچاق در شهر بندرعباس طی هماهنگی با مراجع قضائی به محل اعزام و در یک عملیات ضربتی 3دستگاه اتوبوس که در حال جاسازی کالای دخانی بودند را توقیف و 362 هزار و 400 نخ سیگار کشف و در این رابطه 3 متهم را دستگیرکردند.

این مقام انتظامی استان اظهار کرد: پس از توقیف خودروهای مذکور ماموران در بازرسی از محل نگهداری و دپو سیگارها در مخفیگاه سرباند اصلی در یکی از روستاهای اطراف بندرعباس یک میلیون و 70 هزار نخ سیگار و 71 هزار و 620 پاکت تنباکو قاچاق کشف کردند.

سردار جعفری خاطرنشان کرد: در اجرای این عملیات پلیسی مجموعا یک میلیون و 433 هزار نخ انواع سیگار و71 هزار و 620پاکت تنباکو کشف شد.

به گفته فرمانده انتظامی هرمزگان، ارزش محموله مکشوفه برابر اعلام کارشناسان 6 میلیارد و 580 میلیون ریال برآورد شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز