خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان قزوین خبرداد:

بهره برداری 59 طرح عمرانی در قزوین به مناسبت دهه فجر

asdasd
کد خبر : ۸۶۴۶۲۰

59 طرح عمرانی، خدماتی و اقتصادی به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در شهرستان قزوین به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، محمد شفیعی در نشست برنامه‌ریزی برگزاری مراسم ایام الله دهه فجر گفت: برای اجرای این طرح ها که با مشارکت بخش دولتی، تعاونی‌ها و بخش خصوصی سرمایه گذاری و اجرا شده‌اند، ۲ هزار و ۴۷۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

فرماندار قزوین اظهار کرد: یکی از بزرگترین طرح های عمرانی استان و شهرستان که در دهه مبارک فجر به طور رسمی مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت تقاطع غیرهمسطح و پل امام رضا(ع) است که برای آن یک هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار صرف شده است.

شفیعی ادامه داد: برای سایر طرح‌ها که زیرساختی، خدماتی و اقتصادی هستند و در دهه مبارک فجر قرار است مورد بهره برداری قرار بگیرند نیز ۷۷۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی در ادامه با اشاره به لزوم حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن،گفت: این روز با چهلمین روز شهادت سردار پرافتخار اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی همزمان شده و انتظار می رود مردم قزوین مانند سایر هموطنان حضوری دشمن شکن در این مراسم داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز