خبرگزاری کار ایران

اجرای طرح «حال خوش زندگی» در هرمزگان

asdasd
کد خبر : ۸۶۰۷۷۷

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان از اجرای طرح «حال خوش زندگی» در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از هرمزگان، مریم یگانه در تشریح این خبر اظهار کرد: طرح «حال خوش زندگی» با هدف تقویت توانمندی نوجوانان در حوزه هیجانات و صفات مثبت با رویکرد پیشگیرانه و آینده نگر در استان هرمزگان در حال برگزاری است.

وی افزود: این طرح به افراد کمک می کند تا تصمیم های خود را آگاهانه بگیرند و زندگی سالم و پرباری داشته باشند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان در ادامه، امید، عزت نفس، خوش بینی، شادی و نشاط، جرأتمندی، هوش هیجانی، روابط مثبت و معنویت را از جمله مهارتهای پیش بینی شده در راستای پاسخگویی به نیازهای اساسی نوجوانان ذکر کرد.

یگانه ابراز کرد: محتوای آموزشی طرح یادشده از کتاب کارگاه های «حال خوش زندگی» ویژه مربیان و کارشناسان است.

وی به تعداد مراکز آماده کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان جهت اجرای طرح «حال خوش زندگی» اشاره کرد و گفت: مرکز ثابت، مرکز سیار روستایی، مرکز بندرعباس، مرکز سیار روستایی ویژه کودکان روستا و کم برخوردار، مرکز روستایی فین و بندرعباس و مرکز شهرستانهای حاجی آباد، بندرلنگه، میناب، سیریک، جاسک، هرمز، قشم و ابوموسی از جمله این پایگاه‌ها هستند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان در پایان با بیان اینکه طرح «حال خوش زندگی» از اوایل آذر ماه به صورت پایلوت و با حضور ۳۰ نوجوان در استان آغاز شده است، افزود: درحال حاضر، شرکت کنندگان در این طرح، مهارتهای یادشده را فرا می‌گیرند و این طرح، پس از ارزیابی توسط آموزش و پژوهش تهران، شیوه اجرای آن در تمامی مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تدوین می شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز