خبرگزاری کار ایران

درجمع خبرنگاران مطرح شد:

اختصاص یک هزار میلیارد تومان در سال 98 برای پروژه قطار شهری تبریز

asdasd
کد خبر : ۸۵۷۲۹۰

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری و بهبود فضای کسب و کار شورای شهر تبریز از اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان برای خرید ۵۰۰ دستگاه اتوبوس برای این شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، غلامحسین مسعودی ریحان روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران اعلام کرد: قراردادهای اولیه برای خرید 500ا توبوس شهری انجام شده است.

وی با اشاره به پروژه قطار شهری تبریز گفت: یک هزار میلیارد تومان در سال ۹۸ برای پروژه قطار شهری اختصاص داده شده است که در این بین شهرداری ۵۰ درصد سهم خود را پرداخت کرده است.

وی با اشاره به بودجه سال ۹۹ شهرداری تبریز اظهار کرد: محدودیت منابع و نیازهای متنوع ما را به سمت تدوین یک برنامه سوق می‌دهد تا بر اساس اولویت‌ها برنامه‌ریزی صورت گیرد.

عضو شورای شهر تبریز ادامه داد: امسال در شهرداری تبریز برنامه ۵ ساله تصویب شده است که ماحصل بیش از یک سال کار کارشناسی است و سال نخست این برنامه امسال به بودجه آمده است.

مسعودی ریحان یادآوری کرد: از عمده اولویت‌های بودجه سال ۹۹ فضای سبز، احداث پارک بزرگ تبریز، احداث پارک‌های محله‌ای خواهد بود.

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری و بهبود فضای کسب و کار شورای شهر تبریز با بیان اینکه در راستای توانمندسازی محلات بافت فرسوده و حاشیه‌نشین گام‌های خوبی برداشته است، افزود: با همکاری اداره مسکن و شهرسازی ۶۰۰ واحد مسکونی در شهرک اندیشه برای حاشیه نشینان احداث خواهد شد که تاکنون پیشرفت ۲۰ درصدی داشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز