خبرگزاری کار ایران

رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس:

روحیه بلند حاج قاسم لرزه بر اندام همه دشمنان می انداخت/ تروریست‌های خائن درسی خواهند دید که باور نمی‌کنند

asdasd
کد خبر : ۸۵۵۳۲۲

رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس گفت: نقش بی بدیل شهید سلیمانی در تحولات منطقه‌ای از او یک چهره عظیم در جریان مقاومت ساخته بود و روحیه بلند او لرزه بر اندام همه دشمنان می‌انداخت.

به گزارش ایلنا از هرمزگان، محمد آشوری تازیانی بیان کرد: شهادت حاج قاسم سلیمانی، جریان مقاومت را در منطقه وارد فاز جدیدی خواهد کرد که نابودی پس‌مانده‌های استکبار و اضمحلال صهیونیست‌ها را رقم می‌زند.

وی افزود: نقش بی بدیل شهید سلیمانی در تحولات منطقه‌ای از او یک چهره عظیم در جریان مقاومت ساخته بود و روحیه بلند او لرزه بر اندام همه دشمنان می‌انداخت.

عضو هیات رئیسه مجلس ادامه داد: نقش او در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان بخصوص در یک دهه اخیر در منطقه و غلبه بر جریان تکفیری - صهیونیستی به قدری کلیدی و مهم بود که دشمنان تاب این اراده بلند را نیاورده و به پست‌ترین شیوه‌های تروریستی برای حذف او روی آورند.

آشوری تازیانی اظهار کرد: دنیا بداند که روح بلند حاج قاسم، همواره با فرهنگ و اندیشه مقاومت و با جریان‌های آزادی‌خواه همراه خواهد بود و فضل الهی با حزب الله است.

نماینده مجلس در هرمزگان عنوان کرد:دستگاه حاکمه آمریکا برای رهایی یافتن از گرفتاری‌های درونی خود به دنبال گشودن عرصه نبردی در صحنه بین‌الملل است ولی خود را در چنان گردابی رها ساخت که دیگر پایانی برای آن متصور نیست.

وی گفت:سراسر ایران اسلامی سوگوار حاج قاسم سلیمانی است و تروریست‌های خائن چنان درسی خواهند دید که در باورشان نیز نخواهد گنجید و وعده خداوند بسیار نزدیک است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز