خبرگزاری کار ایران

بیانیه مجمع اصلاح‌طلبان دشتستان در سوگ سردار شهید قاسم سلیمانی

asdasd
کد خبر : ۸۵۵۱۰۶

در پی شهادت سردار قاسم سلیمانی مجمع اصلاح طلبان دشتستان پیام تسلیتی صادرکرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در بوشهر، در این پیام آمده است:

*بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّـهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَ‌بِّهِمْ یُرْ‌زَقُونَ*

سخن گفتن و نگاشتن از کسی که همه‌ی عمر خود را در راه تحقق اهداف انقلاب اسلامی و اعتلای آن و حفظ حرمتِ ناموسِ میهن در طبق اخلاص نهاده و مجاهدت را به زیباترین شکل ممکن انشا نموده است، از هزاران خامه بر‌نمی‌آید.

اما وقتی دلت در گروِ نفس‌هایِ گرمِ آرش و کاوه‌ای بوده که اکنون نیست، برای تسلّای دل خودمان هم که شده، ناچاریم اندوهمان را از چشم بر صحیفه‌ها جاری کنیم.

آری، فرزندِ برومند میهن ناجوانمردانه و به تیرِ ترسویان به شهادت رسید، اما آنچه‌ که امروز در کنار شهادت این تاریخ‌ساز بزرگ بیش از پیش بر همه‌ی ما واجب است، درس گرفتن از منش و اخلاقِ متعالیِ این سردار سرافراز است که همواره هدفی جز دفاع از میهن، به دور از جدال‌ها و سلیقه‌های عالم سیاست نداشت و گامی جز بر طریق وحدت برنداشت.

این دریغ و دردِ وصف‌ناشدنی بیش از این در بیان نمی‌گنجد اما راه استقامت و وطن دوستی هنوز حرف‌های بسیاری برایِ تجلّی دارد.

مجمع اصلاح‌طلبان دشتستان، ضمن محکوم نمودن جنایت آمریکا در ترور ناجوانمردانه سردار مبارزه با داعش و گروه‌های تروریستی و تکفیری سپهبد حاج قاسم سلیمانی، همنوا با آحاد مردم بزرگوار میهن، شهادت این سردار دلیر را محضر ملت شریف ایران تسلیت عرض نموده و خواهان استمرار مبارزه عقلایی و متعالی با استکبار جهانی و همچنین بر ادامه راه این عزیز با امید به نصرت الهی تاکید می‌نماید.

*انّ الله مَعَنا*

مجمع اصلاح طلبان دشتستان

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز