خبرگزاری کار ایران

آیت الله حسینی همدانی:

البرز برای نخستین بار شاهد حضور رئیس قوه قضاییه کشور شد

asdasd
کد خبر : ۸۵۴۲۸۸

نماینده ولی فقیه در البرز با اشاره به اهمیت مبارزه با فساد و جرم روزافزون، اضافه کرد: امکانات دستگاه قضایی البرز در حد شهرستان است و حتی شهرستان های البرز در این ارتباط و با توجه به جمعیت و تنوع جمعیتی، بستر مناسبی ندارد و لازم است در این ارتباط تمهیداتی ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، آیت‌الله حسینی همدانی امروز در جلسه شورای اداری استان البرز که با حضور رئیس قوه قضاییه کشور و استاندار البرز برگزار شد با خیرمقدم به آیت‌الله رئیسی گفت: استان البرز امروز برای نخستین بار شاهد حضور رئیس قوه قضاییه کشور است که طی سنوات گذشته انجام نشده بود.

وی با اشاره به مشکلات البرز، افرود: مشکلاتی همچون آب و هوا، حریم رودخانه، مبارزه با قاچاق کالا، فرقه‌های عقیدتی، تراکم جمعیتی با ۳ میلیون نفر جمعیت که حدود یک میلیون نفر حاشیه نشین هستند که به آسیب های اجتماعی نزدیک می شود.

امام جمعه کرج با اشاره به اهمیت خدمت مدیران البرز، گفت: برخی از مدیران این استان چند صباحی به البرز می آیند که در آینده در مدیریت تهران منصوب شوند لذا لازم است دستگاه قضا این موارد را با قدرت و سرعت رصد و پیگیری کند.

وی گفت: با انتصاب رئیس قوه قضایی همزمان با آغاز دهه پنجم و در مسیر ۴۰ ساله انقلاب و با ببان گام دوم عدالت و مبارزه با فساد، مقدماتی در قضا شروع شده و روزنه هایی از امید گشوده شده که اتحاد مردم را بیشتر خواهد کرد.

آیت الله حسینی همدانی گفت: اگر به سمت جامعه مهدوی حرکت کنیم، دستگاهی که با جان و مال مردم سروکار دارد به قوانین عادلانه و ساختار درست و مجریان قانونمند نظارتی نیازمند است.

وی با عنوان اهمیت مبارزه با فساد و جرم روزافزون، اضافه کرد: بدون تعارف امکانات دستگاه قضایی البرز در  حد شهرستان است و حتی شهرستان های البرز در این ارتباط و با توجه به جمعیت و تنوع جمعیتی، بستر مناسبی ندارد.

آیت الله حسینی همدانی گفت: با انتصاب جدید رئیس قوه قضاییه و مدیران قضایی استان، قاطعیت قضایی وجود دارد و ارتباط با مردم در حال توسعه و پیشرفت است و این تحول نوید بخش است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز