خبرگزاری کار ایران

استاندار تهران عنوان کرد:

مترو اسلامشهر قطعا انتقالی اجرا می شود

asdasd
کد خبر : ۸۵۳۵۵۵

استاندار تهران در حاشیه مراسم آئین آغاز عملیات حفاری تونل مترو اسلامشهر نحوه اجرایی شدن پروژه مترو را انتقالی عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اسلامشهر،  انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران علاوه بر مهم دانستن نحوه عبور و مرور مردم و سهولت آن اذعان کرد : اهمیت حمل و نقل ریلی و توسعه خطوط مترو مبین نوعی عدالت اجتماعی است و اگر فرهنگ استفاده  مسئولان و مردم  از مترو را ترویج کنیم  قطعا شاهد افزایش  سرمایه اجتماعی در جامعه خواهیم بود. 

وی در ادامه افزود:60  در صد آلایندگی هوا در تهران ناشی از منابع آلاینده متحرک هستند و اگر بتوانیم توسعه خطوط ریلی را توسعه دهیم قطعا مشکل آلودگی هوا تهران مرتفع خواهد شد.

وی در ادامه اذعان کرد: زمانی که مدارس بواسطه آلودگی هوا تعطیل می شود یعنی  چرخه علم و دانش متوقف می شود و باید برای رفع مشکل آلودگی هوا در تهران فکر کنیم  در حال حاضر چهار خطه کردن خطوط ریلی پیشوا، ورامین و قرچک تا پایان  سال 99 به بهره‌برداری می رسد.

وی در پایان خاطر نشان کرد : قرارگاه سازندگی خاتم به  منزله بازوی اجرایی دولت است و در مقاطع مختلف  به کمک دولت آماده است و طرح  مترو اسلامشهر قطعا بطور  انتقالی اجرا می‌شود و  تبادلی بودن این ایستگاه هیچ نفعی برای مردم ندارد و خوشبختانه  کسی که این طرح را مطرح کرد از سیستم شهرداری تهران حذف شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز