خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قزوین خبر داد:

واریز مابه التفاوت نرخ بنزین سرویس مدارس قزوین

asdasd
کد خبر : ۸۵۲۲۹۳

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قزوین از واریز ۱۰۰ هزار تومان مابه التفاوت نرخ بنزین سرویس‌های مدارس قزوین به عنوان نخستین شهر کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، اسماعیل عرشیان با اعلام این خبر گفت: یکی از گروه‌هایی که در سهمیه‌بندی سوخت لحاظ نشدند، سرویس‌های مدارس بودند که بعد از پیگیری‌های به عمل آمده از سوی سازمان‌ تاکسیرانی کشور، قرار شد سهمیه خاصی به آنان داده نشود بلکه مابه التفاوت قیمت سوخت در نظر گرفته شده به حساب رانندگان آن واریز شود.

وی با اشاره به اینکه پس از پیگیری‌های به عمل آمده در کارگروه ماده ۱۸، برای خودروهای یگانه سوخت سرویس‌های مدارس ماهانه ۱۸۰ و دوگانه نیز ۱۲۰ لیتر بنزین در نظر گرفته شد، تصریح کرد: مابه التفاوت نرخ ۱۵۰۰ تا سه هزار تومانی این میزان سوخت قرار شد به حساب رانندگان سرویس‌های مدارس واریز شود و قزوین نخستین شهری بود که این واریزی صورت گرفت.

به گفته وی، تا ۱۵ دی ماه جاری مابه‌التفاوت سوخت تمامی رانندگان سرویس‌های مدارس کشور نیز واریز می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: مابه التفاوت ۱۰۰ هزار تومانی سهمیه سوخت واریزی به حساب رانندگان سرویس مدارس قزوین برای ۵۳۳ دستگاه خودرویی که در سامانه سپند ثبت نام کرده بودند، صورت گرفته است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز