خبرگزاری کار ایران

برگزاری یادواره 638 شهید لنگرود همزمان با سالروز عملیات کربلای 5

asdasd
کد خبر : ۸۵۲۱۲۸

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری لنگرود از برگزاری یادواره 638 شهید لنگرود همزمان با سالروز عملیات کربلای 5 خبر داد.

به گزارش ایلنا از لنگرود، علیرضا مسچیان در جلسه هماهنگی چگونگی برگزاری یادواره شهدای شهرستان که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، گفت: یادواره‌های شهدا بهترین راهکار برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و برگزاری یادواره های شهدا یکی از راه های زنده نگه داشتن این فرهنگ ناب است.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری لنگرود با اشاره به شرایط فعلی جامعه و اینکه دشمن امروز سفره و معیشت مردم را هدف قرار داده است، تصریح کرد: مقاومت و ایستادگی راه برون رفت از وضعیت فعلی کشور است و گفتمان مقاومت باید در یادواره شهدا مورد توجه قرار گیرد.

 مسچیان ادامه داد: امنیت و اقتدار کشور مرهون خون پاک شهدا است و همه مسئولین باید در مراسم یادواره های شهدا حضور گسترده داشته باشند و با توجه به حساسیت های منطقه و نزدیک شدن به انتخابات باید تفکر همگرایی و وحدت در بین جامعه تبیین و ترویج کنند.

 یادواره 638 شهید شهرستان همزمان با سالروز عملیات کربلای 5 ( 19 دی)  با سخنرانی سید صمصام الدین قوامی از اساتید برجسته حوزه و دانشگاه در مسجد جامع لنگرود برگزار می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز