خبرگزاری کار ایران

36 زائرسرای بقعه امامزاده سیدمرتضی(ع) کاشمر بازسازی شد

asdasd
کد خبر : ۸۵۱۴۵۱

رییس اداره اوقاف و امورخیریه کاشمر گفت: 36زائرسرای بقعه متبرکه امامزاده سید مرتضی(ع) این شهرستان به منظور استقبال گسترده و هرچه بهتر زائران مورد بازسازی و تعمیر قرار گرفت.

به گزارش ایلنا از کاشمر، حجت الاسلام حسین نیساری در این خصوص افزود: به منظور رفاه حال زائران و حضور هرچه بیشتر گردشگران و نیز معرفی این آستان مطهر، اقدام به انجام فعالیت های عمرانی و زیباسازی در سطح بقاع متبرکه این شهرستان کرده ایم.

وی با اشاره به اینکه برای اجرای این طرح 120 میلیون تومان از محل نذورات مردمی و از محل اعتبارات عمرانی بقعه امامزاده سید مرتضی(ع) هزینه شده است، بیان کرد: 36اتاق به همراه آشپزخانه که شامل بیش از 720 متر مربع بوده است بازسازی و مرمت شدند.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه کاشمر خاطر نشان کرد: امامزاده سیدمرتضی(ع) ملقب به ابراهیم اصغر یکی از فرزندان موسی بن جعفر(ع) است، سالانه این آستان مقدس پذیرای گردشگران زیادی از سراسر ایران و حتی خارج از کشور بوده که می طلبد مسئولان مربوطه برای توسعه فرهنگی و مذهبی این شهرستان تلاش بیشتری کنند. 

گفتنی است شهرستان کاشمردر مسیر طبس مهم‌ترین مقصد زیارتی خراسان رضوی بعد از مشهد است و به همین خاطر بسیاری از مردم سراسر ایران تمایل دارند به این شهرستان آمده و مرقد امامزاده سید‌مرتضی(ع) برادر تنی امام رضا(ع) را زیارت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز