خبرگزاری کار ایران

کشمکش در شورای شهر قم بر سر آلودگی هوا؛

قائم‌مقام شهردارقم: راه‌اندازی ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوا در قم به ما ربطی ندارد

asdasd
کد خبر : ۸۵۰۲۸۲

در روزی که شورای شهر قم بحث آلودگی هوا را در دستور کار داشت، قائم مقام شهردار قم گفت که "راه‌اندازی ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوا در قم به ما ربطی ندارد!"؛ جمله‌ای که واکنش تند نائب رئیس شورای شهر قم را در پی داشت.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قم، در پی آلودگی هوای قم در روزها و هفته های اخیر، سیدرضا موسوی مشکینی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم، روز دوشنبه میهمان شورای اسلامی شهر قم بود. 

او در این جلسه با اشاره به هزینه های زیاد راهبری ایستگاه های سنجش آلودگی هوا و کمبود شدید اعتبارات، خواستار کمک و مشارکت شهرداری قم در این زمینه شد.

در ادامه این جلسه حسن بختیاری نائب رئیس شورای شهر قم هم در تأیید این سخنان، بر ضرورت همکاری شهرداری قم در راه اندازی و توسعه ایستگاه های سنجش آلودگی همچون دیگر کلانشهرها تأکید کرد که در این میان ابراهیم معتمدی قائم مقام شهردار قم گفت:" این موضوع به ما ربطی ندارد.".

بختیاری نائب رئیس شورای شهر قم با شنیدن این سخنان قائم مقام شهردار قم، گفت: بله، هیچ چیز به ما ربطی ندارد، اینکه مردم با نفس کشیدن در شهر سرطان می‌گیرند هم به ما ربطی ندارد، اینکه مردم باید در این هوای آلوده زندگی کنند هم به ما ربطی ندارد!!!!

در ادامه حسین اسلامی عضو دیگر شورای شهر قم هم با اشاره به اصل پنجاهم قانون اساسی که حفاظت از محیط زیست را یک وظیفه عمومی تلقی کرده است، برخی وظایف شهرداری ها در این زمینه را یادآور شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز